🔍
Login
Nyheder
Anmeldelser
Forum
Forum
Efterlysning af kort film
Gå til bunden
barn.fleischer
11 år siden
Den blev vist i tv for en 15-20 år siden og siden har jeg forgæves ledt efter den.
Det er en S/H med speak.
Man har fundet denne stumfilm som man viser og speakeren fortæller. Flere gange fortæller speakeren: "vi ved ikke hvad manden siger"
Man ser en mand vise en kalender, så vejer han sig, og åbner et køleskab fyldt med fedt/margarine.
Han begynder at spise af fedtet og veje sig, og som dagene går, -som vi kan se på kalenderen, så bliver manden lettere og lettere.
Til sidst er køleskabet tomt, og manden er nu blevet så let at han svæver ud af vinduet.
slut...
enhver hjælp er meget værdsat.
jessup
11 år siden
Jeg er ikke til megen hjælp, men mener også at have set den. Jeg vil dog umiddelbart mene at den er et del(indslag i) af et anden program måske et børneprogram eller satire.
Måske en anden er mere vidende.
This is just until June
Gå til toppen
E-mail:
*
Adgangskode:
*
Facebook
Glemt Adgangskode?
Opret ny Filmz-Profil
Skriv ny kommentar:
Du skal være logget ind for at kommentere
Send
Fora
Filmmusik
Tv-serier
Nyheder
Artikler
Tagwall
Poll
Køb / Salg / Bytte
Amatørfilm
Gallerier
Anmeldelser
DVD / Blu-ray
Filmz
Teknik
#1 barn.fleischer 11 år siden
Det er en S/H med speak.
Man har fundet denne stumfilm som man viser og speakeren fortæller. Flere gange fortæller speakeren: "vi ved ikke hvad manden siger"
Man ser en mand vise en kalender, så vejer han sig, og åbner et køleskab fyldt med fedt/margarine.
Han begynder at spise af fedtet og veje sig, og som dagene går, -som vi kan se på kalenderen, så bliver manden lettere og lettere.
Til sidst er køleskabet tomt, og manden er nu blevet så let at han svæver ud af vinduet.
slut...
enhver hjælp er meget værdsat.
#2 jessup 11 år siden
Måske en anden er mere vidende.