Hej, jeg kan huske at jeg så en bestemt tegnefilm/tegneserie dengang jeg var barn.
Den handlede om et rensdyr og hans familie, men den var ikke specielt julet. Familien bestod af en dreng (hovedpersonen), hans lillesøster, hans mor og far og hans bedstefar (jeg kan ikke huske om der var flere). Jeg kan huske at de rensdyr brugte deres gevir til stortset alting, moren strikkede fx rigtig meget, og tvang sine børn til at gå med gevir varmere osv. Der var et bestemt afsnit hvor bedstefaren havde et loppecirkus kan jeg huske, og så var der et andet afsnit hvor sønnen skulle på lejrtur hvor de så endte i en forlystelsespark i stedet for. Jeg kan også huske at der var tre "cool guys" som ofte drillede sønnen og så kan jeg huske at de altid havde lædderjakker og solbriller på.
Håber der er nogle der kan hjælpe mig, det er ved at drive mig til vanvid!!!
Jeg kan 100 % nikke genkendende til den tegneserie du beskriver, og så den også selv som barn, men jeg kan overhovedet ikke komme i tanke om navnet på serien desværre. Jeg spillede endda også et computerspil lavet over tegneserien.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#1 Bettinax 10 år siden
Den handlede om et rensdyr og hans familie, men den var ikke specielt julet. Familien bestod af en dreng (hovedpersonen), hans lillesøster, hans mor og far og hans bedstefar (jeg kan ikke huske om der var flere). Jeg kan huske at de rensdyr brugte deres gevir til stortset alting, moren strikkede fx rigtig meget, og tvang sine børn til at gå med gevir varmere osv.
Der var et bestemt afsnit hvor bedstefaren havde et loppecirkus kan jeg huske, og så var der et andet afsnit hvor sønnen skulle på lejrtur hvor de så endte i en forlystelsespark i stedet for.
Jeg kan også huske at der var tre "cool guys" som ofte drillede sønnen og så kan jeg huske at de altid havde lædderjakker og solbriller på.
Håber der er nogle der kan hjælpe mig, det er ved at drive mig til vanvid!!!
#2 Herrguth 10 år siden
#3 Kruse 10 år siden
Det er det ikke.
Jeg kan 100 % nikke genkendende til den tegneserie du beskriver, og så den også selv som barn, men jeg kan overhovedet ikke komme i tanke om navnet på serien desværre. Jeg spillede endda også et computerspil lavet over tegneserien.
#4 Herrguth 10 år siden
#5 Kruse 10 år siden
JAAAAA! Der var den fandme! :)