Jeg leder efter en splatterfilm, som jeg så i slutningen af firserne eller begyndelsen af halvfemserne.
2 scener springer i hukommelsen:
1. En mand flygter ud af et hus, får den ene hånd skåret af i døren, og den anden hånd skåret af ved at rulle vinduet op i bilen. Da han kører, kører han galt, da han ikke kan se ud af forruden pga. blod fra pulsårene.
2. Slutningen er noget med nogle vampyrer, som har overtaget en bar/et dansested. Og hovedvampyreren, en danserinde/sangerinde, har hul i maven med mange tænder i...
Jeg tror Dusk till Dawn er noget inspireret af den.
På forhånd tak.
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
1. En mand flygter ud af et hus, får den ene hånd skåret af i døren, og den anden hånd skåret af ved at rulle vinduet op i bilen. Da han kører, kører han galt, da han ikke kan se ud af forruden pga. blod fra pulsårene.
rimeligt hårdt at kunne køre uden hænder..... hehe!
Kan også godt være vi har, men der findes jo mange film, en der springer frem i hukommelsen er The Bordello Of Blood sej titel ikke 8-) Som er en hel længdes film fra Tales from the Crypt
Den er fra 1996
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Måske skulle du prøve på "I need to know" - boardet på IMDB. Jeg er blevet virkelig imponeret over de folk derinde flere gange.
Jeg spurgte engang til en 70'er-film hvor plottet gik på en kvinde der blev jagtet i en kontorbygning om natten - op og ned af elevatorerne. Indenfor 2 dage havde jeg svaret. Det viste sig at være et afsnit fra en britisk horrorserie der hedder Thriller. Det var sejt:)
#1 dh-ad 19 år siden
2 scener springer i hukommelsen:
2. Slutningen er noget med nogle vampyrer, som har overtaget en bar/et dansested. Og hovedvampyreren, en danserinde/sangerinde, har hul i maven med mange tænder i...
Jeg tror Dusk till Dawn er noget inspireret af den.
På forhånd tak.
#2 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 filmz-bullettooth 19 år siden
rimeligt hårdt at kunne køre uden hænder..... hehe!
#4 dh-ad 19 år siden
#5 dh-ad 19 år siden
#6 elwood 19 år siden
Den er fra 1996
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 filmz-Annabel 19 år siden
Jeg spurgte engang til en 70'er-film hvor plottet gik på en kvinde der blev jagtet i en kontorbygning om natten - op og ned af elevatorerne. Indenfor 2 dage havde jeg svaret. Det viste sig at være et afsnit fra en britisk horrorserie der hedder Thriller. Det var sejt:)