Gravatar

#1 dh-ad 19 år siden

Jeg leder efter en splatterfilm, som jeg så i slutningen af firserne eller begyndelsen af halvfemserne.

2 scener springer i hukommelsen:

1. En mand flygter ud af et hus, får den ene hånd skåret af i døren, og den anden hånd skåret af ved at rulle vinduet op i bilen. Da han kører, kører han galt, da han ikke kan se ud af forruden pga. blod fra pulsårene.

2. Slutningen er noget med nogle vampyrer, som har overtaget en bar/et dansested. Og hovedvampyreren, en danserinde/sangerinde, har hul i maven med mange tænder i...

Jeg tror Dusk till Dawn er noget inspireret af den.

På forhånd tak.
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#2 elwood 19 år siden

hmm var der vandgevær med Vievand med i den ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 filmz-bullettooth 19 år siden

1. En mand flygter ud af et hus, får den ene hånd skåret af i døren, og den anden hånd skåret af ved at rulle vinduet op i bilen. Da han kører, kører han galt, da han ikke kan se ud af forruden pga. blod fra pulsårene.

rimeligt hårdt at kunne køre uden hænder..... hehe!
--------- for rent ---------
Gravatar

#4 dh-ad 19 år siden

#2 uhh, det kan jeg ikke huske...
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#5 dh-ad 19 år siden

Suk, jeg var stensikker på, at befolkningen på filmz.dk havde svaret... Men ak!
Gravatar

#6 elwood 19 år siden

Kan også godt være vi har, men der findes jo mange film, en der springer frem i hukommelsen er The Bordello Of Blood sej titel ikke 8-) Som er en hel længdes film fra Tales from the Crypt

Den er fra 1996

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 filmz-Annabel 19 år siden

Måske skulle du prøve på "I need to know" - boardet på IMDB. Jeg er blevet virkelig imponeret over de folk derinde flere gange.

Jeg spurgte engang til en 70'er-film hvor plottet gik på en kvinde der blev jagtet i en kontorbygning om natten - op og ned af elevatorerne. Indenfor 2 dage havde jeg svaret. Det viste sig at være et afsnit fra en britisk horrorserie der hedder Thriller. Det var sejt:)
Mens vi venter på trancendensen

Skriv ny kommentar: