Gravatar

#1 PlattFuss6.7 23 år siden

Jeg undrede mig over om hvor mange folk der bruger tid på at se efterteksterne på film?? da vi er et par stykker der altid ser dem.
There's no money, there's no weed. It's all been replaced by a pile of corpses.
Gravatar

#2 filmz-vassago 23 år siden

Jeg ser dem oxo altid, og det er nogengange rimeligt irriterende, at folk nærmest springer ud af sædet.

Det er jo ikke usandsynligt, at der kommer noget mere eller evt. fraklips. Såfremt der gør det, så står folk bare oprejst, uden at ta' det mindste hensyn til de folk der sidder ned og pludselig ikke kan se en pind.

Pænt træls...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 azathoth 23 år siden

yup... nogle gange får man også følelsen af at biograf-folkene nærmest tvinger en ud... jeg har siddet og prøvet at ignorere skulende blikke, fx som da jeg så Scary Movie... jeg var blevet tippet at der kom extra materiale, så jeg blev troligt siddende... kun for at blive nedstirret af en fed, halvskaldet biograf-gut der skulle hjem til konen... or something! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#4 Michael Andersen 23 år siden

Jeg læser næsten aldrig rulleteksterne, men skal for alt i verden høre dem!? Forklaring: Michael = Filmmusiknørd.

Hvad så når man ser film på TV, hvis det er en film man skal tænke lidt over bagefter, og når så rulleteksterne kommer på skærmen, går der ca. 1/1000 af et sekund til der bliver klippet væk til en reklame. Eks. Ondskabens Øjne på TV3 hvor filmen slutter med Hopkins der går hen til en ven (som han skal have til middag!), og så blev der klippet til en reklame for Colgate Total!!?? Velbekomme!

Colgate Total, ikke kun til Karius og Baktus! :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#5 azathoth 23 år siden

LOL... TV3 har været notorisk dårlige til det der... på et tidspunkt var de rigtig slemme, lige før de klippede den sidste replik ud af filmen, for at kunne komme til at vise nogle flere reklamer!!! ;)

Musikken siger mig ikke så meget i efterteksterne... der lytter/kigger jeg mere på samspillet imellem det der sker på skærmen og la musica... så kan man jo altid høre "End Credits" når man køber soundtracket på CD ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#6 filmz-Zero 23 år siden

Nej den værste TV3 har lavet var Schindlers Liste .. Præsenteret af bogense pillen..

#7 filmz-Kedde 23 år siden

OK, måske ikke den aller-heldigste sponsor til sådan en film...

ku' vist ikke skade, at de tænkte sig lidt bedre om. :)
"Television is like the American toaster, you push the button and the same thing pops up everytime." (A.Hitchcock)
Gravatar

#8 MikkelHJ 23 år siden

Det generer mig når filmselskaberne partout skal klemme 2-3 sange, der overhovedet ikke ellers har været med i filmen, indover rulleteksterne så de lovligt kan have dem med på soundtracket.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#9 filmz-vassago 23 år siden

Det er ikke ulovligt at smide musik på "soundtracks" der ikke har været med i film :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#10 Michael Andersen 23 år siden

Det burde det være! Ihvertfald når vi snakker sange der er "inspired by the movie"! :)
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: