Gravatar

#1 Slettet Bruger [3601024616] 12 år siden

Hep, er der nogle af jer derude, der tilfældigvis ligger inde med EKKO nr. 25 fra november 2004. Det er nummeret med de tre kortfilm: "Valgaften", "Ernest og lyset" og "Wolfgang".

I så fald, er der mulighed for at du kan scanne forsiden til mig? :)

Jeg har selv skiven, men bladet har jeg ikke længere desværre.
Gravatar

#2 Slettet Bruger [3601024616] 12 år siden

Ingen der kan hjælpe? :)
Gravatar

#3 BN 12 år siden

Ellers kan du gøre brug af følgende mulighed:

Gamle Ekko-numre kan købes ved henvendelse på [email protected].
Pris pr. nummer: 69 kr. + porto.

Men det er måske meget at gøre ud af det, hvis det kun er forsiden du er interesseret i.

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#4 Slettet Bruger [3601024616] 12 år siden

Nummeret er for længst udgået. Det var ret populært p.g.a. de tre kortfilm og EKKO har ikke selv en større udgave af forsiden, end den der ligger på deres hjemmeside.
Gravatar

#5 Thomsen 12 år siden

Jeg har det muligvis på loftet. Men det er et større projekt at lede efter og ikke noget, jeg har mulighed for at gøre på denne side af eksamen.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6 Slettet Bruger [3601024616] 12 år siden

Helt fair, det er heller ikke supervigtigt, kun hvis nogen lige har det ved hånden. :)
Gravatar

#7 danschier.dk 12 år siden

Er det det med Anders Thomas Jensen på forsiden. Det har jeg liggende foran mig. Send din mail, så skal jeg se om jeg kan få scanneren til at virke.
Gravatar

#8 Slettet Bruger [3601024616] 12 år siden

Gravatar

#9 danschier.dk 12 år siden

Den kan jeg godt scanne til dig
Gravatar

#10 danschier.dk 12 år siden

Er sendt på din gmail.

Først gang jeg har brugt min scanner efter jeg opgraderet til Mac OX Lion, så der var lige lidt problemer, men håber det kan bruges. :)

Skriv ny kommentar: