Gravatar

#1 filmz-Scarface 18 år siden

Hejsa

Jeg spillede kun PS2 i sidste generation af konsoller.

Men for ca. et år siden købte jeg mig en X360, da jeg synes titler som Gears of War, Halo 3 og Oblivion så ekstremt spændende ud. Ved bare ikke om jeg skal købe en PS3, da mange af de spil, som oprindeligt var eksklusive også kan fås til X360. F.eks. et spil som GTA IV kommer jo også til X360...

Hvilke spil kommer eksklusivt til PS3?

Og skal jeg købe en PS3 her den 23. marts eller vente og i stedet købe en ny stærk spille-PC med Windows Vista?

Synes I jeg skal forlade PS3 og fra nu af fortsætte med Xbox? Giv mig jeres mening.

Og evt. et godt tilbud på en stærk og holdbar spille-PC med Vista.
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#2 filmz-Bruce 18 år siden

De svar du vil få, vil sikker være præget af allerede at være enten en X-Box entusiast eller en PS2 entusiast. Eller en HD-DVD entusiast eller en Blu-Ray entusiast.

Du ved bedst selv, om du er til PC spil med mus og keyboard, eller konsoller og hvilke spil, der tiltaler dig.

Her er en liste over 19 spil ud af de 36, som eftersigende bliver tilgængelige fra start.

Bladestorm: Hundred Years War
Call of Duty 3
Fatal Inertia
Full Auto 2
Genji 2
Lair
Madden NFL 2007
Marvel Ultimate Alliance
MotorStorm
NBA Live 2007
NBA 07
Need for Speed: Carbon
Rainbow Six: Vegas
Resistance: Fall of Man
Sonic the Hedgehog
Tiger Woods PGA Tour 2007
Tony Hawk's Project 8
Untold Legends: Dark Kingdom
Warhawk
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 HeavyClaus 18 år siden

Metal Gear Solid 4 bliver esklusivt til PS3 :-)

Men de er ret ens de to konsoller, begge stærke maskiner.
De deler en hel masse spil og har et par få eksklusive hver.
Hvis du allerede har en XBOX360, så tror jeg roligt du kan vente med at købe PS3 til den er faldet og der er kommet flere gode spil!
Gravatar

#4 filmz-Scarface 18 år siden

Jeg har faktisk 2 Xbox 360'ere.
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#5 elwood 18 år siden

#3 der er dog en heftig diskousion omkring netop det spil, rygterne går på at konami udgiver det til 360, jeg siger ikke det som en fact, men det er den slags rygter der går for tiden, og hvis dette sku gå hen og blive en realitet, så er Sony meget i farezonen med deres eksklusive spil. Jeg tvivler på dette vil ske dog.

Btw da det blev offentliggjort at Assasins Creed kom til 360 også udsatte jeg mine PS3 planer for ubestemt tid 8-)

med hensyn til valg af konsol, det er jo det klassiske spørgsmål, som besvares med et spørgsmål hvilke spil vil du spille ?

med hensyn til pc, well Crytek gutterne har en plan om at få vores pc'er i knæ hvis vi vil ha alt øjeguffet på til deres Crysis, så en god spille pc er måske heller ikke at benægte. Personlig venter jeg med pc opgrade indtil Dx10 kortene har været lidt på markedet, for at se hvad der er best.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 myggen 18 år siden

Som jeg ser det (dog præget af at være 360-ejer), så har 360 langt flere eksklusive titler end PS3, og der er umiddelbart ikke nogen eksklusive PS3-titler, som jeg er interesseret i (heller ikke MGS4 (hvis det overhovedet bliver ved med at være eksklusivt)). Men det kan sagtens skyldes, at jeg har 'valgt side', jeg skal ikke have 2 konsoller, og derfor følger jeg overhovedet ikke med i, hvad der kommer af gode spil til PS3.

Det er dog - som #3 - min opfattelse, at de kan præstere nogenlunde ens, og at der i denne generation kun kommer ganske få eksklusive titler (pga. de meget høje produktionsomkostninger). Jeg mener dog MS har større potentiale for eksklusive, og kan umiddelbart nævne MANGE interessant 360-titler, der næppe nogensinde kommer til PS3. Men en PS3-fanboy kan sikkert det modsatte :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#7 elwood 18 år siden

En titel udover Assasins Creed jeg ser frem til på min 360'er er De kære doctors(den er go nok) Mass Effect, som ganske enkelt ser ualmindeligt smukt ud, plus det har et ernormt potentiale.

Bioware har en vinder på hånden tror jeg, men de er også blandt de bedste til at lave gigantiske rollespil, kort fortalt foregår det i et gigantiske Univers/galakser.

Men alt den her konsol snak har vi vores fine konsol tråd til hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 myggen 18 år siden

For god ordens skyld skal lige nævnes, at Assassin's Creed også kommer til PS3.

Men ja, Mass Effect ligner noget der går hen og bliver årets spil, uanset platform. Bioware har endnu ikke fejlet :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#9 duuk74 18 år siden

Her er en "lille" liste over kommende PC eksklusive spil delt op i genrer:

http://www.gamespot.com/pages/forums/show_msgs.php...
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#10 myggen 18 år siden

Det er bare ikke alle der har råd til at være PC-spiller :)
Kværulant extraordinaire

Skriv ny kommentar: