Man kan ikke undgå at zappe forbi det ekstrem amerikaniseret program, om de ulykkelige familier der får revet deres hus ned og bygget et nyt på ja 7 dage er det vidst.
Jeg sidder bare lige og tænker over hvordan dette kan lade sig gøre, jeg mener hva med byggetilladelser? eller det faktum at de arbejder dag og nat på huset et sted, hvor andre mennesker bor ?
Jeg tænker bare lidt på om det kun er for The Show den måde hele konceptet fremlægges på. Tror ikke man vil ku gøre stuntet i Danmark i hvertfald.
Udover det self. er et kvalemene Amerikansk tv program, hvor kameraret lige præcis zoomer ind på dem der "græder" hele tiden ala. Dr. Phil.
Så har jeg altid undret mig over hele Konceptet, jeg ville da personlig ikke finde det særlig fedt hvis min nabo pludselig blev vækket af Den hyper Ty, hvorefter de så arbejder på at bygge et hus Dag og nat til ham 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg kan kun tage DR1 og TV2 og jeg er nødt til at rejse mig for at skifte programmer, så jeg er lykkeligt uvidende (...............jaja, wiseguy!!!) :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
tja...det tog 8mdr at bygge vores hus. Så nej jeg kan heller ikke lige se det kan lade sig gøre..... men hey! det er jo America...... måske de får Chuck Norris til at hjælpe uden nogen ved det....hehe. Nej det er sku et for langt ude program.
Altså, jeg er af en helt anden opfattelse af programmet, som jeg ser på en anden måde. Jeg synes det er bemærkelsesværdigt, at ABC hver uge laver noget, der rent faktisk kommer folk til gode, uden at udstille deres svagheder, og vise det amerikanske folk som en flok idioter. Det er oprigtigt og ærligt. Man kan så sige "det er amerikansk" og det er det jo også, men det er jo den måde de ser tv på derovre, og det er sådan de bedst forstår det. (De ville nok finde vores tv kedeligt)
Prøv at gå ind på deres hjemmeside, og se reglerne for hvad der skal til for at komme i betragtning. Det er satme ikke småting!
Mht. byggeregler, så hersker der nok noget andet end herhjemme, og jeg har en fornemmelse af, at det er en "community" opgave når de laver hus, så jeg tror ikke der er nogen sure naboer.
De har gjort meget godt, det skal de ha. De var i New Orleans, og hjalp med at genoprette en hel del.
At Ty Pennington så lige er blevet bustet for spritkørsel er en anden sag ;)
det med om naboerne bliver sure, har også nogle gange undret mig. Især fordi jeg så et afsnit af Monster House (hvor paige fra ekstrem hjemmeservice først var med), hvor naboerne flippede fulstændig ud over at de var ved at renovere et hus fordi det larmede og de til tider kom til at gå på naboens græs. Sådan noget ser man aldrig i ekstrem hjemmeservice...
Men jeg kan til orientering fortælle at der et afsnit af ekstrem hjemmeservice hvor de går bag om showet(har været vist på tv3 flere gange) og her ser man blandt andet at alle tv folk jo har stået der i 2 timer eller sådan noget nå Ty kommer og vækker familien.
#7 jeg har også set det program, men det gav mig ikke rigtig de svar jeg søgte hehe, jeg fik dog at se deres ret så blærede kamerar kran, den ku vi godt bruge på vores nye filmoptagelser i October (Lonetower Visuals)
Jeg gætter umiddelbart på de har en hel særlig byggetilladelser.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 elwood 18 år siden
Jeg sidder bare lige og tænker over hvordan dette kan lade sig gøre, jeg mener hva med byggetilladelser? eller det faktum at de arbejder dag og nat på huset et sted, hvor andre mennesker bor ?
Jeg tænker bare lidt på om det kun er for The Show den måde hele konceptet fremlægges på. Tror ikke man vil ku gøre stuntet i Danmark i hvertfald.
Udover det self. er et kvalemene Amerikansk tv program, hvor kameraret lige præcis zoomer ind på dem der "græder" hele tiden ala. Dr. Phil.
Så har jeg altid undret mig over hele Konceptet, jeg ville da personlig ikke finde det særlig fedt hvis min nabo pludselig blev vækket af Den hyper Ty, hvorefter de så arbejder på at bygge et hus Dag og nat til ham 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2 filmz-Bruce 18 år siden
Jeg kan kun tage DR1 og TV2 og jeg er nødt til at rejse mig for at skifte programmer, så jeg er lykkeligt uvidende (...............jaja, wiseguy!!!) :)
#3 filmz-bullettooth 18 år siden
#4 elwood 18 år siden
8-)
Men hvis der er nogen som ved sandheden bag det, er jeg lidt nysgerrig.
#5 davenport 18 år siden
Jeg synes det er bemærkelsesværdigt, at ABC hver uge laver noget, der rent faktisk kommer folk til gode, uden at udstille deres svagheder, og vise det amerikanske folk som en flok idioter.
Det er oprigtigt og ærligt.
Man kan så sige "det er amerikansk" og det er det jo også, men det er jo den måde de ser tv på derovre, og det er sådan de bedst forstår det. (De ville nok finde vores tv kedeligt)
Prøv at gå ind på deres hjemmeside, og se reglerne for hvad der skal til for at komme i betragtning. Det er satme ikke småting!
Mht. byggeregler, så hersker der nok noget andet end herhjemme, og jeg har en fornemmelse af, at det er en "community" opgave når de laver hus, så jeg tror ikke der er nogen sure naboer.
De har gjort meget godt, det skal de ha. De var i New Orleans, og hjalp med at genoprette en hel del.
At Ty Pennington så lige er blevet bustet for spritkørsel er en anden sag ;)
Og så er Paige Hemmins lækker! http://www.habitat.org/newsroom/2006archive/02_28_...
Og jeg kan jo høre at du ser det, da du kender navnene osv.... :D:D:D:D
#6 elwood 18 år siden
Det indrømmer jeg da gerne 8-)
Hehe ak ja tænkk hvis vi havde "håndværker" som dem herhjemme hehe.
#7 tiany 18 år siden
Men jeg kan til orientering fortælle at der et afsnit af ekstrem hjemmeservice hvor de går bag om showet(har været vist på tv3 flere gange) og her ser man blandt andet at alle tv folk jo har stået der i 2 timer eller sådan noget nå Ty kommer og vækker familien.
#8 elwood 18 år siden
Jeg gætter umiddelbart på de har en hel særlig byggetilladelser.
#9 Bates 18 år siden
værterne, håndværkerne...ja alle tuder, og det er jo hver gang. DRAMA!
Det program er så "over the top", men det er jo cool nok at de hjælper folk. Det giver mig bare myrepatter....uffff!
#10 HonoDelLoce 18 år siden
a) Bruger "skabelon"-huse..
b) Ikke bruger murstene
c) Tit og ofte er mellem 50 og 200 mennesker der arbejder i døgndrift :)