Gravatar

#1 Slettet Bruger [3548403394] 19 år siden

Hej,

Ville lige høre, om DreamWorks og Paramount har nogen email-adresser?
Jeg har et par spørgsmål, angående nogen dvd-udgivelser,
som jeg gerne vil have spurgt de to selskaber om.
Har været inde på Paramounts hjemmeside, men der kan jeg kun finde deres almindelige adresse, men ikke email.
Nogen der ved, om de to selskaber har nogen email-adresser?

- Simon
Gravatar

#2 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Det har de men hvad drejer din henvendelse sig om ???
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#3 filmz-vassago 19 år siden

De udgiver deres film igennem andre distributører herhjemme. Hvis du dropper spørgsmålene i forummet, så er der sikkert nogen der kan svare på dem :)

Ellers kan du kigge på moviezoo's hjemmeside, der kan du se hvem udgiveren er, og så kan du så kontakte dem.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#4 Slettet Bruger [3548403394] 19 år siden

#2: Jeg kunne bare godt tænke mig at vide, noget om et par serier, om de ville komme på DVD..

Men tak for hjælpen.
Gravatar

#5 Yoda 19 år siden

Hvilke serier, hvis man må være nysgerrig?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#6 Slettet Bruger [3548403394] 19 år siden

Ville høre, om DreamWorks på et tidspunkt har tænkt sig at udgive "Spin City" som sæsoner, i stedet for Michael J. Fox' favoritter, som er de eneste, der eksisterer lige nu.

Og så ville jeg høre Paramount, om hvorfor de er stoppet med produktionen af "Frasier" med Danske undertekster. De har udgivet de første fire sæsoner med Danske undertekster, men nu er de vist stoppet. I USA bliver 8. sæson snart udgivet.

Men er der nogen af jer, der har email-adresserne på DreamWorks og Paramount (Evt. en Dansk afdeling af Paramount..? Det er dog ligegyldigt, med hensyn til DreamWorks..)?
Gravatar

#7 filmz-vassago 19 år siden

#6: Dreamworks og Paramount har ikke kontor i DK - de udgiver igennem eksisterende distributører i DK.
Gravatar

#8 Slettet Bruger [3548403394] 19 år siden

Men lige for at spørge klart denne gang;
Er der nogen af jer, der har email-adresserne på DreamWorks og Paramount?
Gravatar

#9 filmz-vassago 19 år siden

Kan man svare mere klart end: De har ikke kontorer i Danmark - og derfor ingen danske e-mail adresser :)

Hvis du har spørgsmål vedr. filmtitler, releasedatoer, indhold osv - så er du nød til at kontakte den danske distributør som står for deres lanceringer i Danmark. Det værende SF, Universal osv. og alle de steder kan kontaktes via den danske hjemmeside.
Gravatar

#10 Slettet Bruger [3548403394] 19 år siden

Jaja, men de behøver ikke være Danske email-adresser. ;)
Det jeg vil spørge DreamWorks om, har ikke noget at gøre med Danske udgivelser.
Det jeg vil spørge Paramount om, handler godt nok om Danske udgivelser, men da jeg ikke ved, hvilke Danske distributører jeg skal snakke med, må Paramount jo bare guide mig lidt, så jeg finder ud af, hvem jeg så skal snakke med det om. ;)

Skriv ny kommentar: