Gravatar

#11 filmz-Dennis 21 år siden

Hva mener du med dyrt Yoshimura? Hva vil du betale? Jeg betaler omkring 450 dkk for et år, r det galt?
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#12 wiseguy 21 år siden

Enig med #11 under 40 kr. pr. blad er da sindsygt billgt for det lækre blad. Jeg har læst det siden midt 90'erne, da jeg boede i England.
Yushimura du må have tegnet et abo. Måske bliver det lidt dyere for dig det første år. Men når de så vil lokke dig til at forny dit abo. så får du det 25% billigere...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#13 Lady Arwen 21 år siden

Kan man få abbonement i danmark det troede jeg sgo ik!
Doctor Who <3
Gravatar

#14 filmz-yoshimura 21 år siden

#11+12 Ja, jeg troede egentlig, det var dyrere end som så, men det kunne da godt være, jeg skulle få taget mig sammen og få tegnet det abonnement, så jeg kan holde mig ajour med filmens verden :o) Løssalgsprisen er dog stadig noget afskrækkende.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#15 wiseguy 21 år siden

#13 du tegner selvfølgelig dit abonnement i England. De leverer så bladene pr. airmail. Du kan tegne det på nettet via deres hjemmeside.
Der er ikke noget bedre end at finde et nyt nr. af Empire i postkassen, når man kommer hjem fra dagens strabadser (det skulle da lige være en ordentlig røvfuld film)
www.empireonline.co.uk

#14 Yep!!! den danske løssalgspris er helt ude i skoven. Da jeg købte dem i starten var prisen ca. 50-60 kr. Jeg tegnede abonnement da prisen røg op... Jeg har lige tjekket, sidst jeg fornyede mit abo. her i juni måned betalte jeg £37,57 for et års-abo. altså 12 blade.
______
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#16 Lady Arwen 21 år siden

ja bladet er ret dyrt når man bare køber det her hjemme det koster 79.75 (80 kr)
Doctor Who <3

Skriv ny kommentar: