Gravatar

#1 Lady Arwen 21 år siden

Ville lige høre om nogen af jer læser Empire(det engelske movie magazine)Det er et for FEDT blad køber det hver måned
Doctor Who <3
Gravatar

#2 filmz-Dennis 21 år siden

Ja, My Lady, det gør jeg og har været et rimeligt tilfreds abonnement i 2 års tid. Nogen udgivelser er superfede og andre er ret dårlige.
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#3 Lady Arwen 21 år siden

Har du den fra November?? Dennis
Doctor Who <3
Gravatar

#4 filmz-Dennis 21 år siden

nope. hvorfor? r den cool?
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#5 Lady Arwen 21 år siden

ja den er FED der er et ekstra blad med. Med 100 af Verdens mest sexede skuespillere gennem tiden. Der er en masse om Al Pacino og en masse om Johnny Depp!
Doctor Who <3
Gravatar

#6 Lady Arwen 21 år siden

var den fra Oktober god de fik den ikke nede på banegården så jeg fik den ikke!
Doctor Who <3
Gravatar

#7 filmz-yoshimura 21 år siden

Jeg synes nu også, Empire er fedt, men jeg synes simpelthen, der er for dyrt til, at jeg gider investere i det, så jeg læser det kun hos bekendte, der er mere dedikerede/har flere penge, end jeg har. Det kunne være dejligt med et abonnement, men det er desværre også lidt småpebret (dog billigere end løssalgsprisen).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#8 Lady Arwen 21 år siden

Ja det er ret dyrt men jeg får det af mine forældre hæ hæ dejligt! :)
Doctor Who <3
Gravatar

#9 filmz-yoshimura 21 år siden

#8 Møgunge :oP
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#10 Lady Arwen 21 år siden

Mange tak for det Yoshimura
Doctor Who <3

Skriv ny kommentar: