Gravatar

#1 davenport 20 år siden

Jeg har lige købt det nye Empire, og der er en del referencer til dansk film i dette nummer, oven ikøbet en artikel om de 5 største danskere. (At jeg ikke er enig, er så en anden sag..) Men det er sjovt at se, at vores lille land er så godt repræsenteret i et udenlandsk blad.

Fås i velassorterede kiosker ;)

(Jeg får ikke løn fra Empire!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 filmz-michaell 20 år siden

Hvilken film er det? Og kan vi lige få listen? Er for nærig til at købe bladet selv!
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#3 davenport 20 år siden

Det er Trier, Vinterberg, Refn, Scherfig og Bier der bliver omtalt. Og så anmeldes forskellige danske film.

Det koster 71,- - det er kun lidt mere end 2 pakker smøger, og der er iøvrigt et stort sci/fi tillæg med dette nr. ;)
Gravatar

#4 Slettet Bruger [264896812] 20 år siden

#3 Sikker på du ikke får løn fra Empire? ;-)
Gravatar

#5 NightHawk 20 år siden

# 3 - Empire er sgu et fedt blad. Desværre får jeg aldrig taget mig sammen til at læse alle artiklerne i bladet, fordi jeg som regel først læser bio-anmeldelserne og derefter DVD siden. Så lægger jeg magasinet over på reolen og lover mig selv at, læse flere af artiklerne senere. Det hænder dog tit, at det bare aldrig blir til noget. Nogen der kender til det syndrom?
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#6 filmz-yoshimura 20 år siden

#5 Ja, men du skal bare lægge det ud på toilettet, det hjælper ;o) Det gør jeg selv med Sweden Rock Magazine.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#7 davenport 20 år siden

Jeg har alle mine blade ude på lokummet. Så får jeg dem nemlig læst, det er jo også det eneste sted man kan være i fred, lige så længe man vil.
Min lokumssamling består af M!, Ill.Vid. Total Film, og Empire for tiden..
Gravatar

#8 cyberzed 20 år siden

#7 Det er da en meget kendt metode :) Har selv Empire, FHM, Adventure World og National Geographic (engelsk udgave) til at ligge derude.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/

Skriv ny kommentar: