Vi har i mange år haft abbonnement på Empire. Og jeg elsker sgu det blad. Men nu har vi lige fået tilbud på at forny abbonnementet og der fik jeg et chok. Det koster 85 £ at forny i et år mere. Løssalgsprisen på bladet er 3.80 £. Jeg forstår selvfølgelig godt at poto koster men alligevel næsten 80 danske kroner pr blad virker altså vildt på mig.
Hvad gør I andre? (jeg kan da ikke være den eneste Empire læser herinde)
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Tjah. Det var samme pris jeg fornyede til i foråret sidste år. Enten er det vist bare at betale, eller så kunne du overveje Total Film. Det er vist ca. 20£ billigere.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Jeg sprang af, da de flippede ud med prisen!! For mit vedkommende var det nu engang sidste år. Jeg sendte dem en mail, hvor jeg brokkede mig gevaldigt, da jeg jo havde været en trofast abonnent i mange år. Men der var ingen kære mor, så jeg valgte ikke at forny mit abonnement. Havde ellers læst Empire fast, siden jeg boede i England først i 90erne :o(
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Har ikke et abbonnement på bladet køber det i bladforetninger 4-5 gange om året - havde overvejet et abbonnement, men kan jo nu læse at det er den stor set den samme pris som jeg giver i bladkiosken, så kan det jo ikke rigtig betale sig.
#1 Winniepooh 17 år siden
Hvad gør I andre? (jeg kan da ikke være den eneste Empire læser herinde)
#2 Steffan Rasmussen 17 år siden
#3 wiseguy 17 år siden
#4 tiany 17 år siden
#5 Steffan Rasmussen 17 år siden
#6 Winniepooh 17 år siden
Prisen for helt nye kunder ? 85 £ og en gratis DVD film.
Jeg føler mig virkeligt speciel nu. Specielt dum!!!