starter med man ser Dracula and the gang of monsters (frankensteins monster, varulven og sådan) samlet på Drac's slot. de lokale anført af en vamphunter stormer hans borg men det lykkedes Drac og co. at slippe ind til en anden dimension. I den her dimension er en gruppe drenge/unge (kan ikke husker om der var piger med) der har en skræk klub hvor de dyrker alle de her uhyrer og de gamle skrækfilm, blade legender osv. de opdager så Dracula og hans følge og må tage kampen op med dem.
husker den som en munter/komedie horror film.... for unge.
Jeg har også en: Et eller andet mansion i england (tror jeg nok) har spøgelser. Der kommer nogle spøgelses eksperter (paranormal experts måske) som i husets indendørs tennishal bliver dræbt i tennisnettet og måske på andre lurvede måder jeg har glemt. Men den måde nettet bliver levende på husker jeg som kreepy. Det må være mindst 20 år siden - det kan være en tv-film.
Hvor er det egentlig skægt at se, at det folk bedst husker, af film fra barndommen, er gysere. Det er alt det blod og lemlæstelse, der har givet traumer for liver =)
#11 Yoda 19 år siden
Så lidt :-)
#12 Martindan 19 år siden
så den i mine unge spæde år
starter med man ser Dracula and the gang of monsters (frankensteins monster, varulven og sådan) samlet på Drac's slot. de lokale anført af en vamphunter stormer hans borg men det lykkedes Drac og co. at slippe ind til en anden dimension. I den her dimension er en gruppe drenge/unge (kan ikke husker om der var piger med) der har en skræk klub hvor de dyrker alle de her uhyrer og de gamle skrækfilm, blade legender osv. de opdager så Dracula og hans følge og må tage kampen op med dem.
husker den som en munter/komedie horror film.... for unge.
#13 inflector 19 år siden
#14 jessup 19 år siden
http://www.imdb.com/title/tt0093560/
Jeg har også en:
Et eller andet mansion i england (tror jeg nok) har spøgelser. Der kommer nogle spøgelses eksperter (paranormal experts måske) som i husets indendørs tennishal bliver dræbt i tennisnettet og måske på andre lurvede måder jeg har glemt. Men den måde nettet bliver levende på husker jeg som kreepy. Det må være mindst 20 år siden - det kan være en tv-film.
#15 Martindan 19 år siden
#16 DerMann 19 år siden
#17 Martindan 19 år siden
her på Filmz.dk er vi vel alle en flok små morderiske, små perverse, blodtørstige, liderlige dværgkastere af total psykopat stil inderst inde :)
#18 azathoth 19 år siden
#19 davenport 19 år siden
http://img83.exs.cx/img83/1650/dwarf.jpg
;)
#20 Martindan 19 år siden