Hej, jeg har glemt hvad en dvd som jeg meget gerne vil have hedder, jeg kan ikke huske så meget fra den, så det er sikkert svært at finde ud af hvilken en det er men er nogen ledetråde.
Det er en Sci-FI, det handler om en mand som oplever nogle sære ting som fx. en dag ser han en stor hal og en dør som fører til et andet sted eller dør, men næste dag da han vågner synes han det var mærkeligt og kører der ud igen, og så er der kun en mand der bor der, i filmen indgår en stav, og staven har betydning for filmens handling.
På for hånd mange tak for hjælpen.
Bliv en buzzador og få gratis produkter: http://www.buzzador.com?refstr=Derfor&lang=dk
Så vil jeg da også lige prøve at efterlyse en film, med de få oplysninger jeg har:
Det var en gyserfilm jeg engang lejede som mindre (og jeg mener at det nogle små film, sat sammen til én film, á la Creepshow). Det jeg husker er en mand der finder en handske i en gyde, og han tager den på. Han kan vidst nok heale mennesker med den, men samtidig gør den nogle frygtelige ting...
Det er det jeg kan huske. På forhånd tak for hjælpen...
Jeg vil da lige smide mine to udfordringer op også, selv om ingen har formået at gætte dem, de er satme også lede tror jeg.
det eneste to ting jeg kan huskeer at to personer vidst bliver torturret den ene ved at han får bundet to brødrister på sine hænder, og de bliver tændt, en anden mand er bundet inde i et skab hvor han har en hårtørre rette mod sig, som varme ham usandsynlige meget op, men kan se sveden pibler ned af ham da han bliver reddet af en anden person.
Jeg tror måske den er dansk men jeg er ike sikker, jeg tænkte jeg ville lige se om nogen kunne hjælpe mig med at finde ud af hvilken film det er.
Når nu jeg ikke kan få svar på den her tilbagevendene film 8-)
Ps. den nederste vil virkelig imponere mig hvis nogen kender hehe.
OK jeg husker for lang tid tilbage fra da jeg gik i folkeskolen som jeg så samme med nogle venner fra skolen, det jeg husker af den er følgende, et fredligt samfund bliver angrebet af samuraier mener jeg det er eller ninja'er, her kommer det mærkelige så, de kommer en mod landsbyen på svævende træstammer!, ja svævende, som de hang nedunder ved at holde fast i nogle håndtag.
Nogle af landsby folkne stiller sig ind i et bur som bliver sænket ned i vandet, inde en lille hytte for derved at kunne gemme sig for de angribne fjender, jeg husker den som værende meget ekstrem voldig/blodig. Det meget lang tid siden jeg så den men jeg kan stadig huske det svagt.
Er der nogen der overhovedet ved hvad for en film jeg snakker om ? det var ikke en amerikansk film, for de snakkede vidstnok japansk.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 Din nederste forespørgelse kunne lyde tilpas syret og umiddelbart som en Hark Tsui film. Prøv at tjekke "Warriors from the Magic Mountain" ("Suk san: Sun Suk san geen hap") fra 1983 ud.
#1 Derfor 19 år siden
Det er en Sci-FI, det handler om en mand som oplever nogle sære ting som fx. en dag ser han en stor hal og en dør som fører til et andet sted eller dør, men næste dag da han vågner synes han det var mærkeligt og kører der ud igen, og så er der kun en mand der bor der, i filmen indgår en stav, og staven har betydning for filmens handling.
På for hånd mange tak for hjælpen.
#2 Martindan 19 år siden
#3 dolphinfriendly 19 år siden
#4 Derfor 19 år siden
#5 Yoda 19 år siden
http://www.imdb.com/title/tt0115985/
#6 Derfor 19 år siden
#7 Herrguth 19 år siden
Det var en gyserfilm jeg engang lejede som mindre (og jeg mener at det nogle små film, sat sammen til én film, á la Creepshow).
Det jeg husker er en mand der finder en handske i en gyde, og han tager den på. Han kan vidst nok heale mennesker med den, men samtidig gør den nogle frygtelige ting...
Det er det jeg kan huske.
På forhånd tak for hjælpen...
#8 elwood 19 år siden
det eneste to ting jeg kan huskeer at to personer vidst bliver torturret den ene ved at han får bundet to brødrister på sine hænder, og de bliver tændt, en anden mand er bundet inde i et skab hvor han har en hårtørre rette mod sig, som varme ham usandsynlige meget op, men kan se sveden pibler ned af ham da han bliver reddet af en anden person.
Jeg tror måske den er dansk men jeg er ike sikker, jeg tænkte jeg ville lige se om nogen kunne hjælpe mig med at finde ud af hvilken film det er.
Når nu jeg ikke kan få svar på den her tilbagevendene film 8-)
Ps. den nederste vil virkelig imponere mig hvis nogen kender hehe.
OK jeg husker for lang tid tilbage fra da jeg gik i folkeskolen som jeg så samme med nogle venner fra skolen, det jeg husker af den er følgende, et fredligt samfund bliver angrebet af samuraier mener jeg det er eller ninja'er, her kommer det mærkelige så, de kommer en mod landsbyen på svævende træstammer!, ja svævende, som de hang nedunder ved at holde fast i nogle håndtag.
Nogle af landsby folkne stiller sig ind i et bur som bliver sænket ned i vandet, inde en lille hytte for derved at kunne gemme sig for de angribne fjender, jeg husker den som værende meget ekstrem voldig/blodig. Det meget lang tid siden jeg så den men jeg kan stadig huske det svagt.
Er der nogen der overhovedet ved hvad for en film jeg snakker om ? det var ikke en amerikansk film, for de snakkede vidstnok japansk.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9 dolphinfriendly 19 år siden
#10 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"