Gravatar

#101 mr gaijin 16 år siden

#94 Ja, man kan stemme taktisk, hvis man vil. Men til gengæld foregår det åbent og klart. Vi kan godt have en mulighed med at stemme hemmeligt pr. mail. I så fald skal samtlige mails postes og bekræftes i forum. Ellers er det ikke en demokratisk afstemning.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#102 rockysds 16 år siden

There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#103 filmz-Mr.Pink 16 år siden

# 98 - Selvfølgelig kan han det, og det er en del af hans onde plan om at overtage Verdensherredømmet..

Man burde lave en film omkring denne afstemning, hvor de to fløje "Sci-fi nørderne" og "De gamle" kæmper omkring verdensherredømmet. Doctor Doom er så dobbelt agent og i virkeligheden kun interesseret i selv at overtage magten..

Mr. Pink skal i hvert fald spilles af Al Pacino :P
Åkepool - Det må være Hr. Schwarzenegger :P
Gravatar

#104 filmz-Mr.Pink 16 år siden

#102 - Damn de har lavet en film over dit liv :P
Gravatar

#105 filmz-DocDoom 16 år siden

#98 "Selvfølgelig SKAL du vise hvad de forskellige har stemt, når tiden er udløbet, så DU ikke snyder"

#101 "I så fald skal samtlige mails postes og bekræftes i forum."

TIl jer begge: Det skrev jeg også, se #86.

#98: "Hva så med dine stemmer, så DU ikke stemmer sidst og kan se resultatet?"

Godt tænkt - det løser vi ved, at jeg SKAL stemme åbent og som den første. Dvs. når finalen åbnes, så stemmer jeg først og i forum.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#106 filmz-DocDoom 16 år siden

ÆNDRINGSFORSLAG VEDR. FINALE: - læs først #86 og frem:

Alle, der ønsker at deltage over den uge, som finalen løber, har mulighed enten at poste deres pointfordeling i forum eller stemme hemmeligt ved at e-maile pointfordelingen til
[email protected] som jeg lige har oprettet til samme formål.

Når ugen så er omme, offentliggør jeg alle deltageres pointafgivning med navne + det samlede resultat.

Baggrunden er at forhindre, at de sidste der stemmer, får mulighed for at påvirke udfaldet mere end de øvrige ved at stemme taktisk.

For at forhindre, at jeg selv påvirker udfaldet, så skal jeg selv stemme i forum; og som den første.

Stemmerne afgives således: Hver bruger skal én gang for alle rangere filmene fra 1 til 10 point, hvor 10 point gives til den bedste og 1 point til den mindst gode. (Dvs. hver bruger laver kun ét eneste forumindlæg eller sender én e-mail.) Pointene skrives lige efter filmen som hidtil, og uden bemkærkninger, ekstra tegnsætning el. lign, så listerne kan smides lige over i et Excel-ark (hvilket jeg allerede har gjort nogle gange i forbindelse med mellem-status - det tager kort tid). Ballet er åbent i én uge, så alle brugere, der har lyst til at deltage, kan nå at få indflydelse. Herefter tælles pointene sammen, og filmene rangeres efter point.

Jeg har forstået det sådan, at flg. indtil videre er med på det: Mr.Pink, mr. gaijin, Doctor Doom

Hvad siger i andre?
Gravatar

#107 filmz-Whitetrash 16 år siden

¤106 - jeg synes det lyder ok.
Wanna go for a ride? No thanks. No Thanks? What does that mean? That I dont wanna go. Go where? For a ride. A ride! Now thats a good idea: Ok lets go.
Gravatar

#108 MuManden 16 år siden

Den er jeg helt med på.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#109 filmz-DocDoom 16 år siden

#108: Nå, ja det skrev du sgu da også i #98 - jeg glemte dig :-)

Flg. er med: på det indtil videre: Mr.Pink, mr gaijin, Doctor Doom, MasterMorten, Whitetrash

Andre?
Gravatar

#110 BN 16 år siden

#106:

det er bare i orden.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: