Gravatar

#121 filmz-Bruce 17 år siden

#118 Fordi deres film, kvalitetsmæssigt måske ikke er berettiget? :) Det er jo ikke alder alene, som údgør et kvalitetsstempel. Det er jo trods alt kvaliteten af deres CV :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#122 filmz-Angel Eyes 17 år siden

#121: Jeg håber du fangede den tykke ironi i mit indlæg - det var nu mest en kommentar til den lange tuden over at alderdommen ikke var repræsenteret :)
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#123 zombieman 17 år siden

Vi skulle lave en top 1000 hvor alle nævner 2 film i hver af disse 10 genrer
Drama
Action
Komedie
Horror
Noir
Romantik
Western
Animation
Thriller
Sci-fi

Til sidst ville vi have en top 100 inden for hver genrer som muligvis kunne blive tilføjet i menuen som brugernes top 100
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#124 jessup 17 år siden

#120 rigtig gode film der burde være på listen - især Underground Happiness og sange.... . Der er massere film at putte på listen også nyere.
This is just until June
Gravatar

#125 jessup 17 år siden

"123 - en god ide men genre er en lang diskussion - man kunne løse det ved at bruge IMDBs klassifikation - men især mange nyere amerikanske film falder ind under 2-3 genre.
This is just until June
Gravatar

#126 jessup 17 år siden

Er American Beauty først og fremmest en komedie eller drama f.eks. jeg ville f.eks. holde på komedie.
This is just until June
Gravatar

#127 mr gaijin 17 år siden

#123 Så vil listen jo kun være for folk, der kun er interesseret i genrefilm. De bedste film er jo de film, der ikke kan sættes fast i en klar bås og bedømmes efter genrekonventioner.

#126 Det er både og, og hverken eller. Pointen er jo ikke blot, at du skal grine i to timer og glemme den bagefter. Og de fleste ville jo nok bedømme komedier efter, hvor meget de grinte.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#128 jessup 17 år siden

man vil bedømme hvor god en komedie er efter hvor sjov den er - men man griner ikke nødvendigvis når man ser en komedie - indlysende men ingen grund til tautologi.
This is just until June
Gravatar

#129 chandler75 17 år siden

Den nye version af Filmz skulle gerne byde på en brugernes topfilm statestik, der samler en fx. top 100 over favoritfilm (i ens profil).
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#130 filmz-kaotmus 17 år siden

Hvis man skulle lave en ny udgave af denne liste, synes jeg man skulle fastlægge filmene dag for dag, så man kunne argumentere for hvorfor netop denne film passer til denne dag (Any Given Sunday som opvarmning til Superbowl, Black Christmas juleaften, dokumentarfilmen om fusk med Oscar/Golden Globe til Oscarfesten osv.)

Skriv ny kommentar: