Gravatar

#161 filmz-kaotmus 17 år siden

fordi det er film, du genser hvert år, men glemte selv at sætte på?
Gravatar

#162 thomas040 17 år siden

Chihiro Zen!
Failure is a zero out.
Gravatar

#163 b e c h 17 år siden

hov... True Romance!

Hvorfor tænkte jeg dog ikke på den?!!
Gravatar

#164 filmz-Bruce 17 år siden

Og Pianist og Patton! :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#165 filmz-Munk 17 år siden

Og hvor er de lalleglade danske familiefilm henne.. Hvem er mand nok til at bringe 4x Anja/Viktor film på listen!?! :P
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#166 Yoda 17 år siden

Alene det at nævne filmene kræver slag med en våd berlinger!

Jeg er stadig fortørnet over, at jeg ikke kan opleve "Apocalypto" i den store sal i biocity, da den formastelige "A&V 4" ligger beslag på salen........Havde ellers glædet mig til de smukke billeder på den størst mulige skærm, men ak :-(
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#167 jessup 17 år siden

"153 jeg postede netop en iransk film Salaam Cinema netop fordi jeg regnede med at det muligvis blev den enste var den eneste - den kan være at den ikke er mærklig nok.
This is just until June
Gravatar

#168 filmz-kaotmus 17 år siden

#167: My bad - har ikke set Salaam Cinema, så jeg kan ikke udtale mig om den er mærkelig nok :-)

Undrede mig bare over, at der var så massivt et japansk udbud, men ingen (ok, så 1) fra et af de andre virkeligt frugtbare kilder af world cinema film.

Set i et historisk perspektiv er det selvfølgelig også begrænset hvad der er af fransk film på listen.

Men det afspejler til gengæld meget godt listens formål - film man har lyst til at se i løbet af et år. 365 i øvrigt fremragende japanske film på et år er nok rigeligt for de fleste :-)
Gravatar

#169 inflector 17 år siden

#166 ja jeg blev også jaget ned i sal 7 for at se selv samme film, det er sq da en skandale.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#170 mr gaijin 17 år siden

365 i øvrigt fremragende japanske film på et år er nok rigeligt for de fleste :-)

Det tager jeg som en udfordring!

Så derfor har jeg lavet en liste i en anden tråd for ikke at forstyrre denne tråd.
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: