Alene det at nævne filmene kræver slag med en våd berlinger!
Jeg er stadig fortørnet over, at jeg ikke kan opleve "Apocalypto" i den store sal i biocity, da den formastelige "A&V 4" ligger beslag på salen........Havde ellers glædet mig til de smukke billeder på den størst mulige skærm, men ak :-(
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
"153 jeg postede netop en iransk film Salaam Cinema netop fordi jeg regnede med at det muligvis blev den enste var den eneste - den kan være at den ikke er mærklig nok.
#167: My bad - har ikke set Salaam Cinema, så jeg kan ikke udtale mig om den er mærkelig nok :-)
Undrede mig bare over, at der var så massivt et japansk udbud, men ingen (ok, så 1) fra et af de andre virkeligt frugtbare kilder af world cinema film.
Set i et historisk perspektiv er det selvfølgelig også begrænset hvad der er af fransk film på listen.
Men det afspejler til gengæld meget godt listens formål - film man har lyst til at se i løbet af et år. 365 i øvrigt fremragende japanske film på et år er nok rigeligt for de fleste :-)
#161 filmz-kaotmus 17 år siden
#162 thomas040 17 år siden
#163 b e c h 17 år siden
Hvorfor tænkte jeg dog ikke på den?!!
#164 filmz-Bruce 17 år siden
#165 filmz-Munk 17 år siden
- Steve Carell
#166 Yoda 17 år siden
Alene det at nævne filmene kræver slag med en våd berlinger!
Jeg er stadig fortørnet over, at jeg ikke kan opleve "Apocalypto" i den store sal i biocity, da den formastelige "A&V 4" ligger beslag på salen........Havde ellers glædet mig til de smukke billeder på den størst mulige skærm, men ak :-(
#167 jessup 17 år siden
#168 filmz-kaotmus 17 år siden
Undrede mig bare over, at der var så massivt et japansk udbud, men ingen (ok, så 1) fra et af de andre virkeligt frugtbare kilder af world cinema film.
Set i et historisk perspektiv er det selvfølgelig også begrænset hvad der er af fransk film på listen.
Men det afspejler til gengæld meget godt listens formål - film man har lyst til at se i løbet af et år. 365 i øvrigt fremragende japanske film på et år er nok rigeligt for de fleste :-)
#169 inflector 17 år siden
#170 mr gaijin 17 år siden
Det tager jeg som en udfordring!
Så derfor har jeg lavet en liste i en anden tråd for ikke at forstyrre denne tråd.