Nu køber man jo heller ikke TP's On-Air 10 og 25 kroners DVD'er.......
Jeg gør ihvertfald ikke.
HMV og Virgin har nogle fede tilbud på almindelige DVD udgave, nogen titler kan man tage 5 styk for 20 pund.... andre 3 for 30,
Mange boxsets er billigere herover.
Nu har jeg forresten set Alien head collection. FØJ!!!! Den er ækel, udetaljeret og bare grim, puhaa jeg er glad for at jeg ikke smed 3000 kr efter den japanske udgave for et par år siden.
Nu er det også kun for at være flueknepper, så bær over med mig:-)
1: Spider-Man 2 findes i en Superbit (DTS) og i utallige giftsets 2: Schindler's List findes i giftset 3: Scarface findes ligeledes i giftsæt 4: Amelie findes også i utallige giftsets, har desværre ingen af disse (endnu)
Så hvad skal man bruge TP's 25 kroners udgaver til? Just asking eh!?:-)
Det er vel ikke alle film man skal have i "guldrandet 6 timers ekstra om instruktørens svoger" editions. Jeg har selv købt en del af de billige film fra TP og givet det er ikke alle af dem hvor billedet er lækkert - men disse køb hænger ofte sammen med (for mig) at man tager en chance eller at man ved at filmen kun bliver set en gang.
Jeg er fuldstændig ligeglad med ekstramateriale på film. Derfor er et TP-udsalg til 25 kr. for mig fuldt ud lige så god som en 3 disk til 250 kr. Eneste film, hvor jeg nogensinde har set ektramaterialet, er LOTR Extended, fordi jeg altid har kunnet lide børgerne. Det er til gengæld også godt. Nej okay, jeg har vist også set alt SW ekstramaterialet.
F.s.v.a. indpakning foretrækker jeg faktisk de alm. ameray, så de passer ind i geleddet på hylden. Jeg er helst fri for de "fine" digipacks.
Jeg kan heller ikke bruge en medfølgende selvlysende Gollum-figur eller et Alien-hoved til noget... andet end en ekstraudgift til en 6 pack til skraldemændene når min skraldespand bliver overfyldt.
Jeg går selvfølgelig gerne efter udgaver, hvor selve filmen er forbedret, både f.s.v.a. lyd-/billedkvalitet og cut (fx. directors). Men det er jo langt fra alle film, hvor det er lige vigtigt - som #16 også skriver.
HAHAHA du siger noget. Meeenn jeg er faktisk meget overrasket over de engelske tøser, der er mange flere flotte end jeg troede der ville være.
Men det bliver ikke noget problem. Jeg bor jo på et kollegie med godt og vel 300 andre unge mennesker, halvdelen er piger. Desuden er der folk her fra hele verdenen *host* Italien (as in italian girls!!!!) *host*
Desuden ligger der en international danskeskolle ikke langt herfra, og mange af de tøser der går der, ja de bor her. Igen danskepiger fra hele verdenen!!!!! "Muussttt haavee"
#11 SpielbergFreak 19 år siden
Nu køber man jo heller ikke TP's On-Air 10 og 25 kroners DVD'er.......
Jeg gør ihvertfald ikke.
HMV og Virgin har nogle fede tilbud på almindelige DVD udgave, nogen titler kan man tage 5 styk for 20 pund.... andre 3 for 30,
Mange boxsets er billigere herover.
Nu har jeg forresten set Alien head collection. FØJ!!!! Den er ækel, udetaljeret og bare grim, puhaa jeg er glad for at jeg ikke smed 3000 kr efter den japanske udgave for et par år siden.
#12 filmz-Kadann 19 år siden
TP sælger jo ikke kun OnAir til 25 kr. :)
De har jo f.eks. Spider-Man 2, Schindler's List, Scarface, Chihiro og Amélie til 25 kr. i de normale udgave.
#13 19 år siden
#14 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#15 SpielbergFreak 19 år siden
Nu er det også kun for at være flueknepper, så bær over med mig:-)
1: Spider-Man 2 findes i en Superbit (DTS) og i utallige giftsets
2: Schindler's List findes i giftset
3: Scarface findes ligeledes i giftsæt
4: Amelie findes også i utallige giftsets, har desværre ingen af disse (endnu)
Så hvad skal man bruge TP's 25 kroners udgaver til? Just asking eh!?:-)
#16 jessup 19 år siden
#17 SpielbergFreak 19 år siden
Det er bare mig der skal brokke mig:-) Jeg bruger ofter deres tilbud til film jeg ikke har set, det er jo billigere end at leje.
Er der så en film jeg kan lide, så finder jeg den "rigtige" udgave og køber så den.
#18 19 år siden
Jeg er fuldstændig ligeglad med ekstramateriale på film. Derfor er et TP-udsalg til 25 kr. for mig fuldt ud lige så god som en 3 disk til 250 kr. Eneste film, hvor jeg nogensinde har set ektramaterialet, er LOTR Extended, fordi jeg altid har kunnet lide børgerne. Det er til gengæld også godt. Nej okay, jeg har vist også set alt SW ekstramaterialet.
F.s.v.a. indpakning foretrækker jeg faktisk de alm. ameray, så de passer ind i geleddet på hylden. Jeg er helst fri for de "fine" digipacks.
Jeg kan heller ikke bruge en medfølgende selvlysende Gollum-figur eller et Alien-hoved til noget... andet end en ekstraudgift til en 6 pack til skraldemændene når min skraldespand bliver overfyldt.
Jeg går selvfølgelig gerne efter udgaver, hvor selve filmen er forbedret, både f.s.v.a. lyd-/billedkvalitet og cut (fx. directors). Men det er jo langt fra alle film, hvor det er lige vigtigt - som #16 også skriver.
Anyway, have a nice stay :-)
#19 El vez 19 år siden
#20 SpielbergFreak 19 år siden
HAHAHA du siger noget. Meeenn jeg er faktisk meget overrasket over de engelske tøser, der er mange flere flotte end jeg troede der ville være.
Men det bliver ikke noget problem. Jeg bor jo på et kollegie med godt og vel 300 andre unge mennesker, halvdelen er piger. Desuden er der folk her fra hele verdenen *host* Italien (as in italian girls!!!!) *host*
Desuden ligger der en international danskeskolle ikke langt herfra, og mange af de tøser der går der, ja de bor her. Igen danskepiger fra hele verdenen!!!!! "Muussttt haavee"
You broke my heart! Fair nok du er filmelsker, det er jeg også, jeg er så bare DVD freak oveni.