Gravatar

#1 Collateral 14 år siden

Her er en lille leg jeg fandt på en anden side, og fandt ganske morsom. Den er måske ikke så filmrelateret, men jeg ved der er masser af Photoshop/billedredigering folk herinde, som sikkert også vil kunne se det morsomme i denne lille leg.

1 - Go to wikipedia and hit random. The first random wikipedia article you get is the name of your band.

2 - Go to quotationspage.com and hit random. The last four or five words of the very last quote of the page is the title of your first album.

3 - Go to flickr and click on ?explore the last seven days?. Third picture no matter what it is, will be your album cover.

4 - Use photoshop or similar (picnik.com is a free online photo editor) to put it all together.

5 - Post it
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2 Collateral 14 år siden

Her er mit eget
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3 Herrguth 14 år siden

Ret sjovt.
Her er mit cover.
Gravatar

#4 Collateral 14 år siden

#3: Cool!
Gravatar

#5 MOVIE1000 14 år siden

jeg forstår ikke hvad det er jeg skal.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6 Collateral 14 år siden

Tager den lige på dansk så:

1 - Gå ind på wikipedia og vælg "tilfældig artikel." Den første tilfældige artikel du får frem er navnet på dit band.

2 - Gå ind på quotationspage.com og tryk også her på random. De sidste fire/fem ord af det allersidste citat på siden er navnet på dit album.

3 - Gå ind på flickr og tryk på explore. Vælg derefter "last 7 days". Det tredje billede er dit cover (uanset hvad der er på det)

4 - Brug nu photoshop eller lignende program (picnik.com er f.eks. et gratis online redigeringsprogram) til at designe dit cover, med de ingredienser du har fundet i de foregående trin.

5 - Post it
Gravatar

#7 weebs 14 år siden

Sjov idé :)

Mit!
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#8 Riqon 14 år siden

Jeg skulle da også lige være med.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#9 Collateral 14 år siden

#7: Jeg kan godt lide sammenhængen mellem dit billed og så titlen. Lidt skræmmende.
Gravatar

#10 MOVIE1000 14 år siden

argh nu forstår jeg tusind tak colleteral :)

mit blev nu heller ikke så tosset endda :)
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfr...

tror jeg vil prøve en til :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: