Gravatar

#11 Highland Park 15 år siden

Hvis jeg ikke havde læst Anders Munk Jensens anmeldelse på Uncut, havde din omtale formentlig givet mig lyst til at se den. Men lige nu er der tonsvis af andre film, jeg hellere vil stifte bekendtskab med. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#12 Yoda 15 år siden

Den anmeldelse må jeg lige slå et smut forbi.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#13 rammy 15 år siden

Smag og behag - jeg er uenig med Uncut på den her.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#14 rammy 15 år siden

Derudover syntes jeg selv det er en god ide at lade være med at læse alt for mange anmeldelser af en horrorfilm man vil se. Udelukkende fordi de stort set altid får afsløret alt, alt for meget.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#15 Highland Park 15 år siden

#14: Jeg læser aldrig handlingsreferaterne. Derimod har jeg et ret godt kendskab til de forskellige Uncut-skribenters præferencer og personlig smag, hvilket gør det nemmere for mig at vurdere, hvilke film jeg helst vil se.
Gravatar

#16 rammy 15 år siden

Highland Park (15) skrev:
#14: Jeg læser aldrig handlingsreferaterne. Derimod har jeg et ret godt kendskab til de forskellige Uncut-skribenters præferencer og personlig smag, hvilket gør det nemmere for mig at vurdere, hvilke film jeg helst vil se.

Fair men se du den bare alligevel ;)
Gravatar

#17 Highland Park 15 år siden

#16: Hehe... måske. ;)
Gravatar

#18 Lord Beef Jerky 15 år siden

#3 Hvad satan er det for nogle spoilers? Undskyld på forhånd. Jeg ville koge denne film 45 minutters tid ned ja. I midten er der absolut ingen udvikling. Men mere spændende er hvad der kan foregå efter filmen slutter, der kunne jo nærmest gå helt The Descent i den. Anyway, jeg synes filmen var fin, en 3/6'er for mit vedkommende, men den har potentialet til at have været meget bedre... det var blot det jeg mente.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#19 Yoda 15 år siden

Jeg tror, at du mener #4 ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#20 rammy 15 år siden

Lord Beef Jerky (2) skrev:
anden halvdel med dæmonerne
- måske bare mig der er lidt pirlig.

Skriv ny kommentar: