#6: Coupling er klart klasse, og jeg køber den sgu' nok også, hvis den kommer til en fornuftig pris.
#9: Jeg var tæt på at købe The Office da jeg så The Complete.. til ca. £15, men det tilbud var 'udløbet', og så kom jeg aldrig videre. Jeg blev i øvrigt aldrig rigtig fanget af den da jeg så den på TV2, men jeg tror heller aldrig jeg så mere end 2 halve afsnit, så det forklarer det jo nok.
Det sker med jævne mellemrum at Coupling er på tilbud, så det er bare at holde øje med bl.a. cd-wow og se om de smider de enkelte sæsoner ud til en meget lav pris. :)
#11 - cd-wow.us har The Office: Complete Box Set til blot 231 kr (hvis du bruger $2-sparelinket hos dvdbargain.net - der dog kun virker nogen gange). Har opdaget at britisk humor ikke helt er for alle, men denne serie er virkelig underholdende, kan ikke mindes hvornår jeg ellers har grædt af grin :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#11 myggen 20 år siden
#9: Jeg var tæt på at købe The Office da jeg så The Complete.. til ca. £15, men det tilbud var 'udløbet', og så kom jeg aldrig videre. Jeg blev i øvrigt aldrig rigtig fanget af den da jeg så den på TV2, men jeg tror heller aldrig jeg så mere end 2 halve afsnit, så det forklarer det jo nok.
#12 filmz-Kadann 20 år siden
Det sker med jævne mellemrum at Coupling er på tilbud, så det er bare at holde øje med bl.a. cd-wow og se om de smider de enkelte sæsoner ud til en meget lav pris. :)
#13 El vez 20 år siden
http://play.com/play247.asp?pa=search&searchty...
#14 myggen 20 år siden
#13: Set det er jo sådan set en god pris, og kombineret med ChoicesDirect, kan man jo pludselig få hele serien til ca. £35.
Edit: Hvordan er det lige med Play.com, er der også gratis levering til DK? Told?
Synes ikke jeg kan finde noget på deres side om det.
#15 El vez 20 år siden
#16 ks 20 år siden
Lyder i høj grad som HBO, jeeep!
Stiv pik og håret tilbage, det lyder fandme godt! Jeg tror snart jeg skal have en "HBO rocks" tatovering hen over ryggen.
#17 myggen 20 år siden
#18 El vez 20 år siden
#19 davenport 20 år siden
Patter og vold! - right up my alley ;)
#20 lagoni 20 år siden