Gravatar

#21 elwood 18 år siden

Caligula ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#22 filmz-vassago 18 år siden

Nej til alle :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#23 filmz-DocDoom 18 år siden

17: "Du var så den første - tak for sabotage. Hvis man ikke har interesse i at deltage, hvor så ødelægge det for dem der vil spille med reelt?"

Sabotage er vel et voldsomt ord. Jeg spørger i forum, om opfattelsen er, at den slags quizzer ikke oftes rammes af Google-feber, og så erkender jeg, at jeg selv snød, hvorefter jeg skriver titlen i en spoiler-box for at illustrere, at det er nemt at 'vinde' via Google. Som admin. er du vel den første til at vide, at en spoiler-box indeholder spoilers. Hvis man deltager i quizzen på reelle præmisser, så læser man vel ikke spoiler-boxen; det kræver trods alt at man aktivt markerer den, og man kan således ikke komme til læse spoileren ved et uheld. Og hvis man IKKE deltager på reelle præmisser, så gør min spoiler-box heller ingen forskel, idet pågældende i så fald jo blot selv kunne google citatet og få svaret på et sekund. Så ingen sabotage herfra, hvis du spø'r mig. Fortsat god quiz! :-)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#24 filmz-vassago 18 år siden

Jaja, og crackere/hackerer nedlægger også bare systemer for at vise hvor nemt det er - de gør jo bare verden en tjeneste :)
Gravatar

#25 filmz-DocDoom 18 år siden

Hehe :-) Men du forholder dig altså ikke til det jeg skriver. Sammenligningen er ikke fair.
Gravatar

#26 filmz-vassago 18 år siden

At man snyder, og bagefter forklarer sig med, at det udelukkende var for at vise at det kan lade sig gøre - virker ikke helt for mig. Spoilerbox gør ikke fra eller til, og hvad havde du regnet med? At folk havde brudt ud i jubel...

"jaaaa, fedt, super at det kan lade sig gøre, nu bliver det først rigtigt sjovt" - nej vel :)
Gravatar

#27 elwood 18 år siden

The Stepford Wives ?

Hmm passer dog ikke med Action, så meget 8-)

Gravatar

#28 filmz-DocDoom 18 år siden

26: "At man snyder, og bagefter forklarer sig..."

Igen forholder du dig ikke til det jeg skriver :-) Jeg snød ikke som deltager i quizzen, for jeg deltog jo ikke i quizzen. Jeg kommer ikke bagefter og forklarer noget. Jeg skrev jo fra starten, at jeg brugte Google, og at jeg gjorde det som en illustration, der ledsagede et spørgsmål om hvorvidt det er forummets opfattelse, at den slags quizzer ikke ofte plages af google-snyd.

"havde du regnet med? At folk havde brudt ud i jubel"

Ingenlunde, jf. ovenstående.
Gravatar

#29 elwood 18 år siden

#28 Det kan meget enkelt siges alle de her quizzer er et spørgsmål om ærlighed, hvis man snyder er det jo kun sig selv man gør det for, i længden ville det jo ikke være sjov hvis bare man googlede sig til et svar, det sjove er jo netop at teste en parat viden om film, og se hvem der er best.

Jo self. kan man snyde, men hvor lægger det sjove i hvergang at sku smide et spørgsmål i google og så bare skrive svaret. Så er det meget sjovere lige at kunne sige Hey det kender jeg da svaret på.

Alle de her Quizzer er jo bare vores form for leg, når vi ikke er med i de rigtige quizzer ude i byen, hvor man sidder i hold og konkurrer, jeg var med til det en gang i Århus (quizzen stoppede desværre med at komme til Århus)

Så ja du kan stille spørgsmålet om der generelt snydes i disse quizer herinde, og til det kan jeg let svare et rungene Nej!

Så var det vidst svar nok 8-)
Gravatar

#30 filmz-DocDoom 18 år siden

29: "Så ja du kan stille spørgsmålet om der generelt snydes i disse quizer herinde, og til det kan jeg let svare et rungene Nej!"

Tak :-) Det var da svar på det jeg spurgte om.

Og enig, det kan ikke være sjovt at google svar blot for at være den første til at svare. Det er imidlerlertid ikke ensbetydende med, at det ikke kunne ske - folk har jo de sjoveste måder at hævde sig på og genere - hvilket var årsagen til, at jeg spurgte, om det var opfattelsen...

Og som sagt: Fortsat god quiz!

Skriv ny kommentar: