Med sukker og det hele? ... Eller er det udgaven man fordeler fint som en tynd streg på en flade (f.eks. et spejl), hvorefter man tager en dyb indånding gennem næsen? ;-D
Jeg var en af dem, der i mange år var konstant på jagt efter "grænsehandlere" der tog Red Bull med til det mørke Nordjylland, da varen var ulovlig i Danmark. Og det var jeg af den simple grund, at hverken Burn, Cult, Shark, X-Ray eller nogle af de andre varianter på markedet bare smagte i nærheden af Red Bull.
Burn var/er aaaaaaaalt for sød (selvom en af de "nyere" varianter - Mocha - er super-seriously nice!), Cult var syrlig og Shark og X-Ray og andre "billige" mærker var simpelthen for tamme i smagen..
Som man måske kan fornemme, er jeg stærkt på Red Bull-vognen, og jeg har konstant minimum en kasse på lager herhjemme :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#1 BN 14 år siden
Jeg er selv vild med Red Bull og den nye/nyere hvide Burn med bl.a. kiwi-smag?
Hvad med I andre?
#2 Bruce 14 år siden
#3 BN 14 år siden
Med sukker og det hele? ... Eller er det udgaven man fordeler fint som en tynd streg på en flade (f.eks. et spejl), hvorefter man tager en dyb indånding gennem næsen? ;-D
#4 McPeter 14 år siden
Hehe. :-)
"Coca-Cola did once contain an estimated nine milligrams of cocaine per glass, but in 1903 it was removed."
http://en.wikipedia.org/wiki/Coca-Cola#Coca_.E2.80...
#5 Antlion 14 år siden
Min tråd var skam seriøs.
Nå, men selv holder jeg af Coca-Cola, men det er vel ikke en energidrik? :)
#6 MMB 14 år siden
Jeg er på Pepsi holdet all the way.
#7 McPeter 14 år siden
Eeeuuuw - er du så også til Beauvais "ketchup"? ;-)
On topic:
Cola indeholder kaffein, så det er vel stadig en slags energidrik, selvom mange andre er stærkere nu.
Synes de fleste af dem smager ens (á la Red Bull), men du har ret i den hvide kiwi faktisk er ganske god i forhold til de andre.
#8 MMB 14 år siden
Nej?
#9 Antlion 14 år siden
Eeeuuuw - er du så også til amfetamin? ;-)
#10 HonoDelLoce 14 år siden
I really really beg to differ!
Jeg var en af dem, der i mange år var konstant på jagt efter "grænsehandlere" der tog Red Bull med til det mørke Nordjylland, da varen var ulovlig i Danmark. Og det var jeg af den simple grund, at hverken Burn, Cult, Shark, X-Ray eller nogle af de andre varianter på markedet bare smagte i nærheden af Red Bull.
Burn var/er aaaaaaaalt for sød (selvom en af de "nyere" varianter - Mocha - er super-seriously nice!), Cult var syrlig og Shark og X-Ray og andre "billige" mærker var simpelthen for tamme i smagen..
Som man måske kan fornemme, er jeg stærkt på Red Bull-vognen, og jeg har konstant minimum en kasse på lager herhjemme :)