Hej er der nogen der kan identificere hvilket stykke musik det er der bruges som baggrunds musik i traileren til spillet "Red Dead Revolver". Det bruges også på hjemmesiden til spillet, hvor selve stykket begynder efter ca 5 sek, efter man har trykket ENTER. (Der er lidt inden jeg ikke tror er med i stykket)
Jeg ved at det er Ennio Morricone der har komponeret stykket hviket nævnes i to reviews: gamespot gamespy
Jeg ved så ikke om det er noget der er lavet specielt til spillet eller det er taget fra en af de film der nævnes i reviews af spillet: "The Good, the Bad and the Ugly", "A Fistful of Dollars", "For a Few Dollars More" og flere.
Det er jo et helt vanvittigt godt nummer! Ville også godt vide hvad det hedder, det er i hvert fald ikke i "The Good, the Bad and the Ugly" (lyttede lige soundtracket igennem). I øvrigt er det slet ikke helt sikkert at lige præcis det nummer er af Morricone. Hvis du læser de to reviews igen står der at de har licenseret en stor del af hans musik, men ikke at alle numre er af ham. -
#1 filmz-cmoz 21 år siden
Trailer link
Hjemmeside: link
Jeg ved at det er Ennio Morricone der har komponeret stykket hviket nævnes i to reviews:
gamespot
gamespy
Jeg ved så ikke om det er noget der er lavet specielt til spillet eller det er taget fra en af de film der nævnes i reviews af spillet: "The Good, the Bad and the Ugly", "A Fistful of Dollars", "For a Few Dollars More" og flere.
#2 bobber 21 år siden
Ville også godt vide hvad det hedder, det er i hvert fald ikke i "The Good, the Bad and the Ugly" (lyttede lige soundtracket igennem). I øvrigt er det slet ikke helt sikkert at lige præcis det nummer er af Morricone. Hvis du læser de to reviews igen står der at de har licenseret en stor del af hans musik, men ikke at alle numre er af ham.
-
#3 filmz-cmoz 21 år siden
#4 MadMartigan 21 år siden
#5 MadMartigan 21 år siden