Det skal blive spændende at læse dine ord, hvad enten det måtte blive anmeldelser eller artikler :)
Som oss' film noir fan og andre andre film af lidt ældre dato, vil jeg håbe at du, selvom de måske ikke lige kommer R2 udgivelser, alligevel får lyst til at skrive om et par af de udgivelser, der jo af og til dumper ind af brevsprækken hjemme hos dig.
Ellen skal da også have et Held og Lykke med på vejen herfra, for selvom det ikke blev til så mange skriverier, så er du da komme et spændende sted hen. Vi håber at du må få mange spændende og udfordrende opgaver på DR !
God vind, tak for denne gang og din tid på filmz.dk !
Tillykke. Jeg synes det var en rigtigt lovende første anmeldelse og jeg glæder mig til at læse flere. Jeg synes det er nogle interessante heads up du har lavet i den tid jeg har været her, så det bliver spændende at se hvilke dvd'er du anmelder. Jeg håber lidt på der ryger et par koreanske ind mellem dem, selvom udvalget på R2 selvfølgelig er begrænset. :)
#11 elwood 19 år siden
For Resten hvem får tjansen med Bølle Bob review hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12 davenport 19 år siden
Tillykke med tjansen Bruce, det er en god anmeldelse du lægger ud med :)
#13 dyg 19 år siden
#14 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Det skal blive spændende at læse dine ord, hvad enten det måtte blive anmeldelser eller artikler :)
Som oss' film noir fan og andre andre film af lidt ældre dato, vil jeg håbe at du, selvom de måske ikke lige kommer R2 udgivelser, alligevel får lyst til at skrive om et par af de udgivelser, der jo af og til dumper ind af brevsprækken hjemme hos dig.
Held og Lykke med skriverierne !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#15 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
God vind, tak for denne gang og din tid på filmz.dk !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#16 filmz-ataris 19 år siden
#17 El vez 19 år siden
#18 ks 19 år siden
#19 Michael Andersen 19 år siden
#20 El vez 19 år siden