Jeg har bestilt et par filmtitler og sendt nogle mails til axel indenfor det sidste stykke tid og det tager en krig inden skiverne bliver afsendt og inden jeg får svar. Tidligere blev der svaret med det samme og filmene sendt et par dage efter, man havde bestilt. Andre herinde der har oplevet det?
Jeg har i lange tider brugt axel og det er sandt, det går langsommere. Men så vidt jeg ved er det fordi de er ved at blive for populære. Flere og flere tilbud og udgivelser går i rest ordre. Så de er nok bare ikke gearet til at håndtere den stigende popularitet deres butik har. De sidste par ting jeg har bestil har været 14 dage udnervejs hvor de før i tiden kom inden for en uge og så har jeg haft et par film i rest ordre i 1½ måned.
Har oplevet præcis det samme som Pherkel. Har handlet hos dem et par år og er igang med at fuldføre min samling af Friends Complete seasons boxe. Den sidste forsendelse i sidste måned tog over en måned.
Jeg bestilte Heat (Korean ed.) og Nightmare before Christmas og der rykkede jeg efter Heat en uges tid efter jeg fik nightmare..og så blev den afsendt samme dag...min buddy der bestilte det samme, samme dag har ikke fået hans Heat endnu :( ved ikke lige om de er under pres for tiden eller hva.
De kan være langsomme til tider, men har nu kun oplevet problemer med dem en gang, og der blev problemet løst på tilfredsstillende vis. Benytter stadig Axel, og har lige bestilt 5 film hos dem, og vil stadig benytte dem i fremtiden, da jeg synes deres service er god, og at de har et godt udvalg, til fornuftige priser.
#1 filmz-pherkel 21 år siden
#2 rimmer 21 år siden
De sidste par ting jeg har bestil har været 14 dage udnervejs hvor de før i tiden kom inden for en uge og så har jeg haft et par film i rest ordre i 1½ måned.
#3 Yoda 21 år siden
De to sidste bestilinger - ALF Season 1 og Magnum Season 1 - blev afsendt dagen efter, at jeg afgav bestillingen.
#4 filmz-Bruce 21 år siden
#5 filmz-DonThyge 21 år siden
#6 filmz-Dennis 21 år siden
- ved ikke hvorfor
#7 cyberzed 21 år siden
#8 filmz-arf 21 år siden
Benytter stadig Axel, og har lige bestilt 5 film hos dem, og vil stadig benytte dem i fremtiden, da jeg synes deres service er god, og at de har et godt udvalg, til fornuftige priser.
#9 rimmer 21 år siden
#10 Yoda 21 år siden