Gravatar

#21 filmz-trillefix 22 år siden

er seriøst imponeret over medlemmernes samlede viden. havde sgu ingen ide om hvor det der var fra...ggg*
...I´d explain it to you but your brain would explode.
Gravatar

#22 dyg 22 år siden

Btw. så er trilogien lige faldet lidt i pris på axelmusic.dk. Helt sikkert pengene værd, den havner snart på min dvd-hylde, det er ikke nok at have dem som vhs.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#23 filmz-trillefix 22 år siden

nogen der ved hvor sangen low ryders af war bliver brugt? kan huske jeg har set det i en film men kan ikke lige placere den. mener at det er en sjov film.
...I´d explain it to you but your brain would explode.
Gravatar

#24 filmz-Asta 22 år siden

Er "Cause there aint no one els around here...!" også fra Taxi Driver?
Jeg har heller ikke set den film, og lige den sætning har jeg da aldrig hørt paroderet?
Jeg har også hørt det i en eller anden film, men kan heller ikke huske hvilke :-)
-
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#25 Captain Vallo 22 år siden

Vi ta'r den endnu en gang:
"You talkin' to me?"-remsen er oprindeligt fra Taxi Driver, men den er blevet hyldet/kopieret i omkring en milliard andre film siden hen.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#26 filmz-Asta 22 år siden

#25 Det er også fint, men så vidt jeg kan se så går spørgsmålet på, hvilken film citatet er fra.
-
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#27 filmz-vassago 22 år siden

Det er fra Taxi Driver...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#28 filmz-Diller82 22 år siden

og Det magiske sværd - Jagten på Camelot( the magic sword - quest for Camelot) i en scene hvor alle planterne bliver levende og står og stirrer på en af dem.
-----------------------------------
The pen is mightier than the sword...mostly.
Gravatar

#29 inflector 22 år siden

Det er oprindeligt fra Taxi Driver og hvis man lige tog sig den ulejlighed at læse de andre comments, hvor det står 10 gange og samtidigt står der at det er blevet kopieret mindst 1000 gange.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#30 Corgan 22 år siden

#24:

Taxi Driver kører i Cinemateket d.17 og d.21. i denne måned. Jeg vil anbefale at du tager ind og ser den. Jeg regner selv med at jeg skal ind og se den... bare for at få den genopfrisket og for at få set den på det store lærred.

Skriv ny kommentar: