Gravatar

#41 El vez 22 år siden

Nothing going on, move along! :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#42 Corgan 22 år siden

...you want to go home and reconsider your life..
Gravatar

#43 filmz-Asta 22 år siden

#38 Hvorfor er det nu lige at det bliver betegnet som en "date", bare fordi man har den samme interesse i film, og dermed går i bio sammen får at se den?
Fordi så har jeg da et par af den slags efterhånden....hold da op det går stærkt...
-
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#44 El vez 22 år siden

Dark-Light er bare misundelig :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#45 filmz-vassago 22 år siden

Måske man skulle implementere en funktion hvor man kan taste yndlingsfilm, farver, bøger, mad osv ind i profilen, og hvis så en boy or girl matcher - så sender smider den en besked i ens mailbakke om matchen... not... :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#46 filmz-Asta 22 år siden

#44 Det var også det jeg tænkte, men jeg ville ikke være den første der skrev det ;-)

#45 Hmm...spørgsmålet er om der ikke er flere mænd der ville passe godt sammen, her inde....hmmm....*G*
-
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#47 DarkLight 22 år siden

Et dating-service er ofte defineret som et sted hvor folk finder sammen.
Forskellen mellem det og overnævnte er, så vidt jeg kan se, ikke eksisterende.
Om intentionerne omkring mødet så er identisk med dem man finder hos et dating-service, ved jeg ikke.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#48 filmz-Asta 22 år siden

#47 Jeg spekulere bare på om den samme omtale er blevet brugt, når nogle af fyrene her inde har aftalt at tage i bio eller lign., for det er jo der foreskellen skulle ligge.
-
Gravatar

#49 DarkLight 22 år siden

hehe, ikke så vidt jeg ved. Men det er svært at spå om hvad der foregår i de forskellige indbakker når lyset er slukket :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#50 filmz-Asta 22 år siden

*LOL*
-

Skriv ny kommentar: