Er det lovligt at have film liggende på sin side som endnu ikke er udkommet i Danmark. I form af en "embed-kode" fra en eksempelvis amerikansk side, hvor filmene ofte udkommer før.
Disse 2 film har en tilhørende sæt embed-koder, hvis man trykker på "share-video" så man kan få playeren med filmene på sin egen side. Men er det lovligt hvis man bor i Danmark, og man lagde det ud på sin side FØR den fik premiere??
We respect the rights of all copyright owners -- you should never post anything that isn't yours, period. And no one else should post something that is yours without your permission either.
Jeg er 95% sikker på at det er ulovligt.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Hmmm nej synes også det lød for godt til at være sandt.. Men det er vel lovligt at linke til filmen. Det er vel ikke mit ansvar at de har den liggende?
#1 filmz-Liqido 18 år siden
Mr Brooks del 1
Mr Brooks del 2
Disse 2 film har en tilhørende sæt embed-koder, hvis man trykker på "share-video" så man kan få playeren med filmene på sin egen side.
Men er det lovligt hvis man bor i Danmark, og man lagde det ud på sin side FØR den fik premiere??
Mvh Thomas
#2 The Insider 18 år siden
#3 filmz-Liqido 18 år siden
#4 The Insider 18 år siden
#5 Kisbye 18 år siden
Stage6 ser ud til at være et sted hvor folk kan oprette en bruger og uploade videoklip.
Noget ala Youtube.com
At det ser professionelt ud, har intet med brugeren der deler filmen at gøre.
Fra deres Copyright Infringement Notification:
Jeg er 95% sikker på at det er ulovligt.
#6 filmz-Liqido 18 år siden
#7 DarkLight 18 år siden
#8 The Insider 18 år siden
#9 filmz-Liqido 18 år siden
#10 gi-jones 18 år siden