Gravatar

#1 filmz-Liqido 18 år siden

Er det lovligt at have film liggende på sin side som endnu ikke er udkommet i Danmark. I form af en "embed-kode" fra en eksempelvis amerikansk side, hvor filmene ofte udkommer før.

Mr Brooks del 1
Mr Brooks del 2

Disse 2 film har en tilhørende sæt embed-koder, hvis man trykker på "share-video" så man kan få playeren med filmene på sin egen side.
Men er det lovligt hvis man bor i Danmark, og man lagde det ud på sin side FØR den fik premiere??

Mvh Thomas
Gravatar

#2 The Insider 18 år siden

Det er ikke engang lovligt i USA.
War. War never changes.
Gravatar

#3 filmz-Liqido 18 år siden

Hmmm underligt.. det hele virker meget proffesionalt, og de tilbyder også andre at kopiere den embed kode
Gravatar

#4 The Insider 18 år siden

Streaming af spillefilm over nettet, som man ikke betaler for? Det kan da kun være ulovligt...
War. War never changes.
Gravatar

#5 Kisbye 18 år siden

Stage6 ser ud til at være et sted hvor folk kan oprette en bruger og uploade videoklip.
Noget ala Youtube.com

At det ser professionelt ud, har intet med brugeren der deler filmen at gøre.
Fra deres Copyright Infringement Notification:
We respect the rights of all copyright owners -- you should never post anything that isn't yours, period. And no one else should post something that is yours without your permission either.

Jeg er 95% sikker på at det er ulovligt.

Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#6 filmz-Liqido 18 år siden

Hmmm nej synes også det lød for godt til at være sandt.. Men det er vel lovligt at linke til filmen. Det er vel ikke mit ansvar at de har den liggende?
Gravatar

#7 DarkLight 18 år siden

Så du vil linke til noget du velvidende ved der er ulovligt?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#8 The Insider 18 år siden

Du opfordrer jo dermed folk til at se ulovligt materiale, så er du jo bare medsammensvoren.
War. War never changes.
Gravatar

#9 filmz-Liqido 18 år siden

your right.. jeg trækket mine beskidte ord i mig igen. Men ville lige have det hele på plads.. Mange tak for svarene
Gravatar

#10 gi-jones 18 år siden

Hehe, teknisk set har du faktisk lige linket til det :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: