#11 Absolut! Jeg synes faktisk, "Event Horizon" var ok. Bare fordi det var en ujævn instruktør, der skulle lave filmen, kunne den vel være blevet ok. Den slags er vel set før. Men AvP er bare slet, slet ikke ok.
#1 Det er en film lavet over et spil, og en tegneserie. Hvad havde du regnet med?
Paul Anderson 4-EVER _______________________________________________________________ "I'm trying to free your mind, Neo. But I can only show you the door. You're the one that has to walk through it."
"Show me the way to go home, Show me the way to go home, im tired and I want to go to bed. I had a little drink about an hour ago and It went right t
#11 - ok, skulle bare tjekke om du avr en af dem der allerede havde dømt filmen til døen blot fordi det var Anderson der lavede den....
Tror nu hans directors cut film er den film vi har hørt ham ævle om i interviewsne.. Tror den er rigtig fed...
Og vil nu stadig være positivt stemt når jeg går ind og ser filmen.. og så må vi se hvordan jeg har det når jeg kommer ud fra biografens mørke til den tid....
En ting mere, i begge Predator film bliver der gjort meget ud af at de kun jager hvor det er varmt, Junglen og L.A. og ikke nok med det, det sker kun de år hvor der er specielt varmt. Dette glemmer den ellers selverklærede superfan af begge franchises alt om og placerer filmen mit i Antarktis. Ja, det ses i filmen at predators første gang ankommer til jorden hvor polerne ikke er tilfrosset og hjælper menneskene med at bygge de første pyramider, men igen polerne har været tilfrosset i langt over 100.000 år, derved skabes der endnu et paradoks da pyramiden i filmen indeholder spor fra både den egyptiske og andre kulturer, og disse er ikke mere end 5000 - 6000 år gamle. Nå, man kunne blive ved i timevis med at splitte denne, fantastisk dårlige, film fra hinanden, eksempelvis siden hvornår er predators begyndt at brøle som løver og hvorfor udklækkes chestbursters på få minutter og hvorfor vokser aliens sig store på extremt kort tid og hvorfor er predatorne pludselig blevet nogle der kan finde på at dræbe et ubevæbnet menneske og og og
#11 Martindan 21 år siden
#12 filmz-Orion 21 år siden
Men AvP er bare slet, slet ikke ok.
#13 filmz-jonkey 21 år siden
Det er en film lavet over et spil, og en tegneserie.
Hvad havde du regnet med?
Paul Anderson 4-EVER
#14 Martindan 21 år siden
Tror nu hans directors cut film er den film vi har hørt ham ævle om i interviewsne.. Tror den er rigtig fed...
Og vil nu stadig være positivt stemt når jeg går ind og ser filmen.. og så må vi se hvordan jeg har det når jeg kommer ud fra biografens mørke til den tid....
Irriterer mig jeg ikke har set den endnu....
#15 filmz-Orion 21 år siden
#16 filmz-Orion 21 år siden
#17 21 år siden
Dette glemmer den ellers selverklærede superfan af begge franchises alt om og placerer filmen mit i Antarktis.
Ja, det ses i filmen at predators første gang ankommer til jorden hvor polerne ikke er tilfrosset og hjælper menneskene med at bygge de første pyramider, men igen polerne har været tilfrosset i langt over 100.000 år, derved skabes der endnu et paradoks da pyramiden i filmen indeholder spor fra både den egyptiske og andre kulturer, og disse er ikke mere end 5000 - 6000 år gamle.
Nå, man kunne blive ved i timevis med at splitte denne, fantastisk dårlige, film fra hinanden, eksempelvis siden hvornår er predators begyndt at brøle som løver og hvorfor udklækkes chestbursters på få minutter og hvorfor vokser aliens sig store på extremt kort tid og hvorfor er predatorne pludselig blevet nogle der kan finde på at dræbe et ubevæbnet menneske og og og
#18 filmz-Orion 21 år siden