Den er ikke helt død, vi er stadigvæk nogle stykker der hænger ud, derinde. Jeg er der dog ikke i denne weekend, da jeg har været medhjælper ved Jelling Festival.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#4 Filmz' uofficielle IRC-kanal. Du skal bruge en klient, f.eks. mIRC, logge på en quakenet server og joine kanalen #filmz.dk - så er vi nogle stykker derinde.
Davenport, den er bestemt ikke død. Der er ikke lige så stor aktivitet som der var dengang du var derinde første gang, men vi er en fast skare som prøver at holde lidt gang i den. I denne weekend uge har den dog været mere død end den plejer.
Dog helst nogen der ved noget om dagens film i tv er god eller dårlig. Ellers har jeg jo ingen at spørge - selvom det dog er lang tid siden jeg sidst har spurgt :)
Mener frk. lagoni har brugt det nogle gange, jeg har også selv, men det er efterhånden flere år siden, og kan ikke umiddelbart lige finde noget på en hurtig googling.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1 davenport 18 år siden
Er den helt død eller er jeg bare uheldig?
Er det Rudy Frederiksen???
#2 lagoni 18 år siden
#3 dyg 18 år siden
#4 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#5 bobber 18 år siden
Davenport, den er bestemt ikke død. Der er ikke lige så stor aktivitet som der var dengang du var derinde første gang, men vi er en fast skare som prøver at holde lidt gang i den. I denne weekend uge har den dog været mere død end den plejer.
Nye gæster er altid velkomne :)
#6 filmz-ZOPTIKEREN 18 år siden
Dog helst nogen der ved noget om dagens film i tv er god eller dårlig. Ellers har jeg jo ingen at spørge - selvom det dog er lang tid siden jeg sidst har spurgt :)
#7 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#8 filmz-Munk 18 år siden
Synes nemligt det er en god måde for uprøvede, at se hvad det er!
- Steve Carell
#9 dyg 18 år siden
#10 Scherlund 18 år siden