Gravatar

#31 duuk74 12 år siden

tiany (17) skrev:
HonoDelLoce (16) skrev:
Hehe..

Jeg er s'gu da meget i konsol-tråden!

Foto-tråden derimod - må jeg be' om en himmelblå, hvor siger den mig ikke særlig meget ! :D

Foto tråden interessere mig ikke nok og konsoltråden spiller jeg simpelthen ikke nok spil til at gøre mig i.

Med mindre I gerne vil have en detaljeret gennemgang af King's Bounty spillene eller Civilization V

Nice! En pige med god smag i spil. Huzzah.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#32 Babo84 12 år siden

Filmz har bare for mange dødbidere. Derfor er det dødt herinde :) Michael Andersen burde lave en form for underholdning :)
Gravatar

#33 davenport 12 år siden

Er der ikke nogen der har et fedt link til noget man kan lave på nettet? Noget der ikke har lyd på.... (Ja, julen nærmer sig på kontoret...)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#34 JannikAnd 12 år siden

Er "dødbider" blevet det nye "dyster", "trancendens" eller "min subjektive mening"?
Gravatar

#35 stoffer 12 år siden

davenport (33) skrev:
Er der ikke nogen der har et fedt link til noget man kan lave på nettet? Noget der ikke har lyd på.... (Ja, julen nærmer sig på kontoret...)

http://www.freetetris.org/
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#36 Slettet Bruger [83522821] 12 år siden

Eller endnu bedre: http://firstpersontetris.com/
Gravatar

#37 davenport 12 år siden

Åh, hvad, det bliver man rundtosset af det der...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#38 Slettet Bruger [1914897164] 12 år siden

Jeg synes nu ikke det er så dødt herinde, men nu befinder jeg mig også meget i Oscar-trådene og poster ellers diverse nyheder.

Nogle af dem er der folk som gider at diskutere. Andre gange diskuterer jeg dem med mig selv.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#39 MMB 12 år siden

Jeg synes nu heller ikke, der er specielt dødt. :)
Gravatar

#40 tiany 12 år siden

duuk74 (31) skrev:
tiany (17) skrev:
HonoDelLoce (16) skrev:
Hehe..

Jeg er s'gu da meget i konsol-tråden!

Foto-tråden derimod - må jeg be' om en himmelblå, hvor siger den mig ikke særlig meget ! :D

Foto tråden interessere mig ikke nok og konsoltråden spiller jeg simpelthen ikke nok spil til at gøre mig i.

Med mindre I gerne vil have en detaljeret gennemgang af King's Bounty spillene eller Civilization V

Nice! En pige med god smag i spil. Huzzah.

Tak tak... Min mand er vist også glad for at han har en kone der selv kan sidder foran computeren i timevis.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: