Gravatar

#1 davenport 12 år siden

Eller er det bare mig, der følger de forkerte tråde?
Synes der går timer mellem indlæg, og synes det har været sådan et godt stykke tid..

Ellers er det bare mig der har for meget tid....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 davenport 12 år siden

Her er et billede til at fordrive tiden med:
http://a4.ec-images.myspacecdn.com/images02/137/db...
Gravatar

#3 Kruse 12 år siden

Jo, jeg har også lagt mærke til det. Jeg synes at der plejer være langt mere aktivitet i weekend'erne, end der har været det sidste stykke tid. Hvorfor der er lavere aktivitet, har jeg dog ingen anelse om.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 Batsy 12 år siden

Synes nu os nyhederne er lidt langsommelige i det
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#5 HonoDelLoce 12 år siden

Jeg har faktisk haft samme tanke.. Men jeg har omvendt bildt mig selv ind, at det er fordi jeg personligt har haft for meget tid til at tjekke herinde pga. min sygemelding :D

Men jeg tænkte især over det mandag i sidste uge, da jeg ikke havde været herinde hele weekenden pga. en masse fødselsdagsarrangementer. Førhen ville det tage mig et godt stykke tid at få læst op på de mange "generelle" tråde (hvad laver du nu, hvad modtog, bedøm alt osv :) ) men det var gjort på 5 minutter.. Jeg blev faktisk nærved skuffet!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6 davenport 12 år siden

Ja, vi kan da ikke ha det dør ud. Det er jo et fantastisk netværk.
Men det er rigtigt med weekenderne. Der er ikke meget nyt.
Tror FB og G+ kan stjæle tid, og så er folk måske blevet mere voksne, og passer deres arbejde, i stedet for at være online........ Or not ;D
Gravatar

#7 Kruse 12 år siden

davenport (6) skrev:
og så er folk måske blevet mere voksne, og passer deres arbejde, i stedet for at være online.

Der er vel ingen herinde der prioriterer så dårligt! ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8 HonoDelLoce 12 år siden

Har svært ved at tro på, at Facebook og G+ skal have særlig meget af skylden.. Facebook har alligevel været tilstede i et stykke tid nu, og jeg har faktisk mere på fornemmelsen, at tiden brugt herpå er mindre og mindre.

Kruse (7) skrev:
Der er vel ingen herinde der prioritere så dårligt! ;)

Det håber jeg da så sandeligt ikke!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9 Thomsen 12 år siden

Det er jo også eksamenstid for nogle. Og så er der andre, der har travlt med børn og (nye) kærester. Ikke mindst er det jo julefrokostsæson.

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#10 HonoDelLoce 12 år siden

Thomsen (9) skrev:
Det er jo også eksamenstid for nogle. Og så er der andre, der har travlt med børn og (nye) kærester. Ikke mindst er det jo julefrokostsæson.

Du får det til at lyde, som om en eneste af de nævnte ting bør være vigtigere end filmz?

Skriv ny kommentar: