Jeg havde en kæreste der blev vildt sur fordi Ole Michelsen dissede Skønheden og Udyret. Hun sagde: "Det kan man da ikke, det er jo en Disney film". Jeg sagde: "HALLO, det er Ole Michelsen, han kan hvad han vil...!!!! Og skrub så ud i køkkenet"..
(inden feministerne går helt amok vil jeg lige sig at det sidste var pis. Jeg sagde selvfølgelig: "SKRUB SÅ UD I KØKKENET, MØGKÆLLING"...!!! ----------------------------------------------------------
Ser mig selv som en fredelig mand - Ghandi på mange områder (uden at virke alt for selvfed :P) Men, årgh - det trick Frid lavede dér står som en dødssynd i min film-terminologi...!! *bobler af harme*
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Ham der frids film er latterlig, han anmelder film på en total irriterende måde! Har lyst til at smadre ham, men okay, det er min mening, har kun set det 5 gange eller noget!
#61 El Capitan 22 år siden
(inden feministerne går helt amok vil jeg lige sig at det sidste var pis. Jeg sagde selvfølgelig: "SKRUB SÅ UD I KØKKENET, MØGKÆLLING"...!!!
----------------------------------------------------------
#62 Captain Vallo 22 år siden
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#63 El Capitan 22 år siden
-------
#64 Kalle Ferm 22 år siden
"Dens sexualitet er på højde med et lavt-skyllende toilet".
Jakob
#65 Skobbolop 22 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#66 El Capitan 22 år siden
Det gjorde hun ikke..
--------------------
#67 Skobbolop 22 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#68 coolflash 22 år siden
Ser mig selv som en fredelig mand - Ghandi på mange områder (uden at virke alt for selvfed :P) Men, årgh - det trick Frid lavede dér står som en dødssynd i min film-terminologi...!! *bobler af harme*
#69 Captain Vallo 22 år siden
Lad os boble sammen!
Selv så længe efter ulmer min vrede lige under overfladen! Dét stunt vil aldrig blive tilgivet!
>=o(
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#70 filmz-Zikor4 22 år siden
Filmland, det er slik for grisen!