Gravatar

#11 Patriarch 22 år siden

Monorit Report var anmeldt af Mogens Palle.. og jeg husker det fordi jeg ogsp fik noget af oplevelsen ødelagt... men jeg husker også at det ikke var hans fejl. De var intervieweren der blev VED med at presse hm.. hun spurgte uden pis 3 gange, hvor han gentagene gange afviste, indtil han til sidst sagde at Max Von Sydow ikke var castet tilfældigt (underforstået at en han er celeb, til en mindre rolle)...

Jeg var ved at brække mig... han blev ved med at sige "nej, det synes jeg publikum skal have lov at se" "ej kom nu... sig nu noget"... detstod på 3 gange! Grrrrrrrr
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#12 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

#11 Monorit Report? Godt klaret ;)
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#13 Michael Andersen 22 år siden

Hvad havde du forventet af en boksepromotor? :) (okay, jeg ved godt at du mener Henrik Palle i stedet for Mogens)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#14 Patriarch 22 år siden

hmmmmmmm.. kan ikke gå tilbage og rette den :(

anyway... Minority Report, og Henrik Palle.. helt rigtigt!

fuckers ;p
Gravatar

#15 filmz-vassago 22 år siden

Ja, man skal passe på, der er alt for mange folk der keder sig :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#16 filmz-Funkymonkey 22 år siden

jeg vil nu ikke sige ha ner fed, nok mere selv-fed
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC

#17 22 år siden

Meget kan siges om Niels Frid, men jeg vil sgu hellere se på ham end den selv fede, "se mig jeg er universitets uddannet i film", Søren Høy. Han var så glad for den nye Matrix Revolutions så den fik 4 stjerner. Også selvom at en garvet matrix fan som mig kan se at den er helt til rotterne. Det kunne Warchowski brødrene sgu have gjort bedre. Som Niels Frid sagde: "Hvordan kan en trilogi der starter så godt, ende så skidt"... Og det må jeg jo give ham ret i...!!!!
Gravatar

#18 El vez 22 år siden

Én anmeldelse kan ikke ændre mit syn på en anmelder.

Selvfølgelig skal en anmelder være subjektiv - og han skal have lov til at sin egen filmsmag, men når han gang på gang skyder helt forbi målet, mister man respekten for ham.

Her er nogle eksempler på hans anmeldelser, der er helt skæve efter min mening:

Bad Boys II: 5/6
Matrix Revolutions: 1/6 (den var ikke god.. men 1/6 !?)
Dark Water: 3/6
Pirates: 3/6
Phone Booth: 3/6
Confessions of a dangerous mind: 2/6
X-Men 2: 3/6
Fear X: 1/6
Spider: 2/6
xXx: 5/6

Og så ville jeg lige ende med en opremsning af noget jeg har valgt at kalde Frids Cheesies! Han har tilsyneladende en forkærlighed for middelmådige amerikanske (helst romantiske) komedier - tjek det ud:
Two Week's Notice: 4/6
Maid In Manhattan: 4/6
Legally Blonde: 4/6
Big Fat Greet Wedding: 5/6

Just my 5 øre :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#19 Patriarch 22 år siden

ok.. DET DÉR er noget at det mest fucked up jeg har set længe
Gravatar

#20 filmz-Kadann 22 år siden

#17 -

Jeg må give El Vez ret.. blot fordi man én gang er enig med en anmelder, burde man altså ikke vende på en 25-øre.

Desuden har jeg lidt svært ved at tage dit "garvet Matrixfan"-argument seriøst. Jeg er selv Matrixfan, og er ganske tilfreds med Revolutions.. og det er jeg da sikker på at der også er andre Matrixfans der er, ligesom der er folk der synes at den stinker eller blot er middelmådig.

Til sidst, må jeg så sige, at jeg har svært ved at se, hvorfor man hiver op i en diskussion der sluttede for 2 mdr. siden.

Jeg vil nu også vove påstanden, at man aldrig kan være 100% enig med en filmanmelder, ligemeget hvor tæt ens smag ligger på anmelderens.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org

Skriv ny kommentar: