Gravatar

#1 Patriarch 22 år siden

En wannabe manus forfatter der synes American History X, Fight Club, Se7en, Usual Suspects og Memento er fede film?

Så er her en wannabe instruktør der meget gerne vil tale med dig :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#2 skittlez 22 år siden

Skal jeg skrive en ny Fight Club til dig? Er det det du vil ha'? Hva'? HVA?
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#3 Patriarch 22 år siden

JA... og detkan ikek gå hurtigt nok! Kom igang ;)
Gravatar

#4 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

Jeg har da arbejdet lidt med ideen, men har ikke skrevet mere end 10-15 sider.. Altså ikke en ny Fight Club, men noget originalt noget altså. Det kan nok ikke filmatiseres med den teknik der findes idag, da jeg bevidst har gjort det så visuelt udfordrende som muligt..
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#5 Patriarch 22 år siden

ok... til andre forfatter spirre... der er self. tale om kortfilm, og ikke spillefilmslængde
Gravatar

#6 skittlez 22 år siden

Nogen ide om emne og hvad du har til rådighed? (udstyr, skuespillere, osv)

En god ide kunne være hvis vi var et par stykker som skrev (flere hoveder bedre end ét), måske via en fællers hotmail-addr., og så kunne vi logge på og læse hinandens forslag og tilføje ideer.
Så skal der self. krediteres 10 pers. el. lign., men det kunne da være interessant... :)
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#7 Patriarch 22 år siden

Har ganske mange skuespillere til rådighed... men ingen børn og gamle, desværre.. men de kan skaffes...

Kan skaffe, lyd, kamera og redigering, og har en "fast" kamera mand...

Ved ikke helt hvad jeg synes om ideen med de 10... kunne være noget værre miskmask.... men hvem ved. Problemet er at jeg er meget kritisk over for manuskripter, siden det er dem der ultimativt afgøre om en film bliver god eller ej... med andre ord er det meget muligt at jeg ville skulle ind over historien for at den blev noget jeg synes var værd at bruge min, og hvad værrer er andres tid på at skyde :D

#8 22 år siden

Ud fra de film du nævner i dit indlæg, har jeg da nogle rimelig gode ideer til manus.

jeg har skrevet manuskripter de sidste 4-5 år, og kan derfor godt hjælp hvis du er interesseret.

skriv til mig på [email protected]

Skriv ny kommentar: