Gravatar

#11 dyg 15 år siden

Det er meget lang tid siden jeg har vundet (hvis man ikke tæller beta-test-tøjet med som en "præmie"), så jeg regner bestemt også med at vinde billetter til Zombieland, samt lidt Seth Rogen lir.

Hører I mig? Jeg vil vinde! Ellers bliver der ballade til julefrokosten, jeg har trods alt et baseballbat, som jeg ved hvordan man skal bruge!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#12 wimmie 15 år siden

Ja, det har du vel set i Zombiefilm ;)

Edit: Eller var det baseball-spil du hentydede til? ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#13 dyg 15 år siden

Primært baseball-spil. Jeg kunne garanteret blive en god baseball-bat-svinge-coach til skuespillere i zombie-film! Se det ville være et fedt job.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#14 wimmie 15 år siden

Mind mig lige om at have dig i nærheden hvis der skulle blive zombie-udbrud...vi er nødt til at alliere os når den tid kommer. Jeg er en excellent skytte....med salonriffel (?!)

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#15 Åkepool 15 år siden

Har vundet 2 gange, senest "Bolt" på BD, men det er stik mod mit sædvanlige gamle held, så nu forventer jeg også at vinde lidt snart igen, gerne "Observe and report".
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#16 Eserage 15 år siden

Jeg har vundet to gange, en Indiana Jones 4 dvd, og en jeg ikke lige kan huske.. mener det var daisy diamond måske.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/eserage
Gravatar

#17 Slettet Bruger [2017661634] 15 år siden

Seks stk. her gennem tiderne.
Gravatar

#18 tiany 15 år siden

Jeg har vundet to gange
et styk "The last Kiss" og et styk "Dukse drengen"
Valar morghulis
Gravatar

#19 frankdrebin 15 år siden

Jeg har også vundet 2 gange :)

"Constantine" og "A tale of two sisters" :)
Gravatar

#20 chronaden 15 år siden

Aldrig vundet en konkurrence, vandt oscar 1 præmien engang men aldrig dem ude til venstre. og har DÆLME svaret på mange i årenes løb :P
http://www.lebowski.dk/film.html

Skriv ny kommentar: