Gravatar

#41 MOVIE1000 15 år siden

#40 prøv at samligne dit indlæg i #1 og #38
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#42 davenport 15 år siden

Ville ønske jeg var #1 i tråden, for så ville jeg bare ha skrevet "ja" til overskriften.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#43 Batsy 15 år siden

nårh okay
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#44 chronaden 15 år siden

Lige med fortsættelse til #27

Går folk herinde godt nok med på konkurrencer hvor de ikke har nogen interesse i præmien?!
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#45 wimmie 15 år siden

Det tror jeg - det kan jo være at man kan spare penge på en fødselsdagsgave eller julegave ;P
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#46 chronaden 15 år siden

You make baby Jesus cry :¨(
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#47 dyg 15 år siden

Jeg gjorde det i starten, men da jeg udelukkende vandt ting, som jeg ingen interesse havde i, så stoppede jeg med det igen. Nu er jeg meget selektiv, når det kommer til deltagelse i konkurrencer.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#48 Slettet Bruger [2017661634] 15 år siden

chronaden (44) skrev:

Går folk herinde godt nok med på konkurrencer hvor de ikke har nogen interesse i præmien?!

Man kan jo være heldig og ramme en positiv overraskelse. Hvis jeg igennem tiderne kun havde tilmeldt mig konkurrencer ifm. film, som jeg vidste ville interessere mig, havde jeg eksempelvis ikke oplevet Tenacious D-filmen (min første præmie herinde), som jeg fandt ret så morsom. Ligeledes var Ice Age 3 (min seneste sejr) en film jeg på ingen måde havde tænkt mig at tage ind og se havde jeg ikke vundet billetter, men som viste sig at være fin underholdning. Til gengæld har jeg så også ramt en gedigen stinker som Mr. Woodcock - to gange :-/ (hvor jeg første gang forærede biografbilletterne væk, da jeg ikke havde tid)
Gravatar

#49 MOVIE1000 15 år siden

#48 jah det er rigtig sådan havde jeg det også med Hellboy men da jeg var inde og se IIeren blev jeg straks tiltrukket til den verden
men den seneste præmie jeg har vundet har jeg ikke kunne bruge indtil videre det er The code på BD men jeg har ikke en BD afspiller så den må jeg vente med at se i et stykke tid endnu
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#50 Æsop9000 15 år siden

chronaden (44) skrev:

hehe, jeg havde ikke vundet nogen konkurencer før jeg vandt de 2 billeter til date movie.
jeg viste jo ikke at filmen ville være så hæslig som den var før jeg så den :-)

Men jeg regner med at jeg var den eneste på filmz.dk der var så dum at deltage i date-movie konkurencen. Jeg tro bare de gav de billetter væk ;-)
For det var nærmest en straf for dumhed som #28 også pointere
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der

Skriv ny kommentar: