Gravatar

#1 davenport 20 år siden

Jeg var lige "ovre" på newz.dk... Der er en bruger der har skrevet 10719 forumindlæg !

Jeg har kun skrevet 3269 her på Filmz ... Og jeg gør da meget i det..

Skal vi da stå tilbage for newz???

"I´m ready to do my part!"

;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 DarkLight 20 år siden

Newz.dk er betydelig ældre end filmz.dk
Den er heldigvis også mere kendt(større målgruppe?), så de får også betydelig flere nikkedukker der spammer deres indlæg.

Personligt synes jeg egentlig jeg er blevet ret glad for at man her på filmz.dk har været i stand til at opretholde en god og ordentlig omgangstone uden drastiske midler, som man ser på newz.dk

Jeg synes diskussionerne her på filmz.dk afspejler kvalitet hvis man ser på newz.dk hvor det er mere kvantitet.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 gi-jones 20 år siden

#2: Enig. Jeg opgiver lynhurtigt at følge med på newz.dk fordi der kommer en million indlæg på 20 minutter, og det er kun meget få af dem der har noget interessant at sige. Har også en fornemmelse at at omgangstonen er noget mere ubehagelig der.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4 JannikAnd 20 år siden

Flere mennesker = ubehagelig stemning. Tror også tonen på IMDb skyldes den mangel på intimitet, som vi har hér på sitet. Man kan nemt tilsvine en fremmed og slippe godt fra det, for sandsynligheden for, at man mødes på et andet board er ganske minimal.
Gravatar

#5 Spanner 20 år siden

Jeg må da sige, at tonen her på stedet også har ændret sig en del siden starten. Sådan går det altid når et forum vokser og der kommer flere utilpassede elementer til.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#6 davenport 20 år siden

I har meget ret. Mit indlæg var egentlig ment som en spøg, men har da allerede startet en god debat. Det er sku ok, og understreger jo netop jeres pointe :)

Det går ganske godt her på filmz :)
Gravatar

#7 elwood 20 år siden

Flere mennesker = ubehagelig stemning. Tror også tonen på IMDb skyldes den mangel på ""intimitet"" som vi har hér på sitet.

ehmmm... tjooo altså det vil sige, nej jeg tier bare stille.

men for lige at være seriøs igen, den forbistrerede gæstefunktion, har også en del af skylden for at vi får ubehaglioge elementer.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 davenport 20 år siden

Ja, men der har jo også været uheldige elementer blandt oprettede brugere. Senest ham j.b. der spammer visse tråde. Det er irriterende, der skal være plads til sjov, men det er usmageligt, at kalde folk tudefjæs eller hvad det var, i en nyhed som den om Strøbye.

Men det er jo klart, at alle ikke kan være lige entusiastiske og indlevende, men så findes der jo et utal af andre steder, hvor man kan svine til, og blive det i samme åndedrag.

Jeg er nu glad for, at vi stadig har en gennemgående god tone her, og er diskuterende istedet for irriterende.
Gravatar

#9 ks 20 år siden

Jeg er helt enig i, at færre brugere skaber større intimitet, og dermed en bedre omgangstone. Ja, man kan jo ligefrem sige, at mange af os kender hinanden temmelig godt via dette forum, netop fordi vi allesammen krydser hinadens veje i diverse tråde. Hvem kan fx ikke nikke genkende til, at davenport altid er den, der starter de mærkeligste tråde.. og Dark-Light er den sure? :)

Det er også et godt system her på filmz vil jeg så sige. Et system, der gør det let at følge med i de tråde man finder interessante. På IMDb synes jeg det er fuldstændig uoverskueligt: forvirrende system, og alt for mange brugere.
Gravatar

#10 JannikAnd 20 år siden

... og davenport måske er den mest vulgære på forumet? :)

Skriv ny kommentar: