Som overskriften også antyder... Jeg har fundet lidt sager på http://www.pixmania.com, men jeg er aldrig tidligere stødt på siden, ligesom jeg heller ikke kender nogen, der har benyttet sig af den.
Derfor vil jeg lige høre herinde, om der er nogen, som har erfaringer med stedet... levering, priser, generel oplevelse og alt det der...
Jeg har lige handlet hos dem og selve handlen gik som sådan fint nok, dog var jeg ret overrasket over at de forventer at man ringer til et fransk nummer som ny kunde, for at bekræfte leveringsadressen og så skal man ovenikøbet tale med en person der ikke taler dansk - ikke et problem for mig, men det er sgu skidt kundeservice.
Jeg havde en del betænkeligheder ved at handle hos dem p.g.a. de historier jeg har hørt og fordi de har været i Kontant på et tidspunkt, men alt løb heldigvis glat - som nayze skriver, er mit indtryk også at det først bliver et problem, hvis man skal have byttet/repareret sin vare.
Jeg har engang købt et fjernsyn hus dem. leveringen gik flere dage over tid. Kan ikke lige huske hvor lang tid, det er noget tid siden, men jeg kan huske at jeg ringede ind for at rykke for det. Der fik jeg fat en dame, som ikke kunne snakke dansk.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Jeg havde slet ikke hørt nogle rygter om det, så det er da interessant, at det åbenbart er et sted, som man skal fare lidt varsomt.
Men det lyder da som et sted, som jeg lige springer over - trods det, at der er nogle herinde, som også har fået ordentlig service. Jeg kan sagtens finde de samme ting andre steder sikkert, så deet forsøger jeg lige...
Jeg har i sin tid selv købt digitalkamera og projektor hos dem, og leveringen var upåklagelig - begge gange modtog jeg forsendelsen efter mindre end 36 timer.
Min opfattelse er dog den samme, som flere nævner herover: God levering, men dårlig service ved fejl og reparationer.
MEN:
Hvad er det, du skal købe? Der er sikkert hjælp at hente herinde, hvis du vil have anbefalet andre forhandlere med gode priser og bedre service.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg har købt et eksternt harddrive på siden og jeg kender to personer, der også har købt harddrives på siden. Ingen af os har haft problemer med bestilling eller levering. Der var ingen fejl på produkterne, så den del ved jeg ikke noget om.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Min kusine bestilte kamera hos dem og endte med at have fat i dem 6-8 gange før de fik det sendt afsted og da hun så endelig fik det havde de glemt flashram'en til den...hvilket så gave 3-4 ekstra opkald til dem før hun fik det.
#1 filmz-politistav 17 år siden
Som overskriften også antyder... Jeg har fundet lidt sager på http://www.pixmania.com, men jeg er aldrig tidligere stødt på siden, ligesom jeg heller ikke kender nogen, der har benyttet sig af den.
Derfor vil jeg lige høre herinde, om der er nogen, som har erfaringer med stedet... levering, priser, generel oplevelse og alt det der...
Mvh Per
#2 elwood 17 år siden
Og der forløb alt hel uden problemer med bestilling og levering, men det ikke et sted jeg køber tng normalt, kun den ene gang.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 Spanner 17 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#4 dyg 17 år siden
Det lyder som oftest til at folk får de ting de køber, men det er åbenbart svært at få kontakt til dem, når man har en defekt.
#5 filmz-Kadann 17 år siden
Jeg havde en del betænkeligheder ved at handle hos dem p.g.a. de historier jeg har hørt og fordi de har været i Kontant på et tidspunkt, men alt løb heldigvis glat - som nayze skriver, er mit indtryk også at det først bliver et problem, hvis man skal have byttet/repareret sin vare.
#6 Kisbye 17 år siden
Kan ikke lige huske hvor lang tid, det er noget tid siden, men jeg kan huske at jeg ringede ind for at rykke for det.
Der fik jeg fat en dame, som ikke kunne snakke dansk.
#7 filmz-politistav 17 år siden
Jeg havde slet ikke hørt nogle rygter om det, så det er da interessant, at det åbenbart er et sted, som man skal fare lidt varsomt.
Men det lyder da som et sted, som jeg lige springer over - trods det, at der er nogle herinde, som også har fået ordentlig service. Jeg kan sagtens finde de samme ting andre steder sikkert, så deet forsøger jeg lige...
Mange tak for hjælpen allesammen!
#8 filmz-yoshimura 17 år siden
Min opfattelse er dog den samme, som flere nævner herover: God levering, men dårlig service ved fejl og reparationer.
MEN:
Hvad er det, du skal købe? Der er sikkert hjælp at hente herinde, hvis du vil have anbefalet andre forhandlere med gode priser og bedre service.
#9 frahm-2 17 år siden
#10 cyberzed 17 år siden