Gravatar

#1 filmz-bullseye 21 år siden

Overvejer at bestille Friends Boxset (R2) diverse sæsoner fra sendit.com... Vil derfor gerne have jeres mening om siden og servicen (you name it!) På forhånd tak...
Gravatar

#2 ks 21 år siden

De sender vist fra Jersey? Det betyder at du skal overveje om du har lyst til at betale tolden, som der formentlig kommer på hvis du bestiller Friends bokse derfra.
Gravatar

#3 lagoni 21 år siden

Så vidt jeg ved, så sender de film under £18 fra Jersey (=told), men film over de £18 sendes fra England (=ingen told). Men tjek selv efter, det står et sted på deres side. Jeg har kun købt derfra én gang efter de skiftede navn fra Blackstar til Sendit, men det gik fint, de har en god og forholdsvis hurtig kundeservice.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4 filmz-bullseye 21 år siden

Okay, hvad vil filmene så løbe op i med told?
Gravatar

#5 DarkLight 21 år siden

Brug toldlommeregner og del gerne din viden med os, når du har fundet ud af noget/gjort erfaringer.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#7 filmz-female cenobite 21 år siden

Yep, hvis det er prisen der står (og incl forsendelse selvfølgelig), så kommer der ikke mere på (medmindre du betaler et gebyr for pengeoverførelsen).
----------------------------------------
No tears, please. It's a waste of good suffering
Gravatar

#8 lagoni 21 år siden

#6 - som sagt, så er jeg ikke sikker, men hvis du køber noget til £16,99, bliver det sendt fra Jersey, der ikke er med i EU, så der kommer told oveni. Håber du finder ud af det :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#9 filmz-bullseye 21 år siden

Ok, tak til alle - der er vel ikke andet at gøre end at prøve!
Gravatar

#10 DarkCrow 21 år siden

Sendit er begyndt at sende fra Jersey efter at de skiftede navn fra BlackStar, hvilket som Lagoni siger IKKE er i EU og derfor kommer der told på varerne, fik nemlig selv en overraskelse på en vare til 350,- der pludselig kom til at koste mig lidt over 500,- :(

Skriv ny kommentar: