Overvejer at bestille Friends Boxset (R2) diverse sæsoner fra sendit.com... Vil derfor gerne have jeres mening om siden og servicen (you name it!) På forhånd tak...
De sender vist fra Jersey? Det betyder at du skal overveje om du har lyst til at betale tolden, som der formentlig kommer på hvis du bestiller Friends bokse derfra.
Så vidt jeg ved, så sender de film under £18 fra Jersey (=told), men film over de £18 sendes fra England (=ingen told). Men tjek selv efter, det står et sted på deres side. Jeg har kun købt derfra én gang efter de skiftede navn fra Blackstar til Sendit, men det gik fint, de har en god og forholdsvis hurtig kundeservice.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#6 - som sagt, så er jeg ikke sikker, men hvis du køber noget til £16,99, bliver det sendt fra Jersey, der ikke er med i EU, så der kommer told oveni. Håber du finder ud af det :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Sendit er begyndt at sende fra Jersey efter at de skiftede navn fra BlackStar, hvilket som Lagoni siger IKKE er i EU og derfor kommer der told på varerne, fik nemlig selv en overraskelse på en vare til 350,- der pludselig kom til at koste mig lidt over 500,- :(
#1 filmz-bullseye 21 år siden
#2 ks 21 år siden
#3 lagoni 21 år siden
#4 filmz-bullseye 21 år siden
#5 DarkLight 21 år siden
#6 filmz-bullseye 21 år siden
Skal jeg betale dansk told af de varer jeg bestiller i England?
Nej, når du som privatperson bestiller varer i England betaler du din told der (det er inkluderet i priserne), da hele England er med i det fælles toldområde i EU. Der kommer med andre ord ikke dansk told på det musik eller de film/spil du bestiller i England.
Vil det sige, at den pris jeg skal betale er de 16,99£
Er forvirret!
#7 filmz-female cenobite 21 år siden
No tears, please. It's a waste of good suffering
#8 lagoni 21 år siden
#9 filmz-bullseye 21 år siden
#10 DarkCrow 21 år siden