Er denne fortælling virkelig så langt væk i fortiden at ingen overvejer at filmatisere den? Denne episke fortælling som måske kan siges at være skandinaviens svar på Ringenes Herre. Skal denne fortælling om de nordiske guder virkelig forsvinde sammen med den mytologi som den selv fortæller om eller kan den rejse sig på skærmen og blive en klassiker som Brødrende løvehjerte og ronja røverfatter er for de nu voksne børn som selv laver film idag?
Er det en dum tanke, og hvad gør at denne fortælling ikke er interessant for film skabere ? hvad synes du?
Jeg kan vist godt afsløre, at der bestemt er folk derude, som overvejer at filmatisere den. Jeg ved dog ikke, om jeg må sige andet end det lige p.t. :-)
#1 Ibankai 11 år siden
Denne episke fortælling som måske kan siges at være skandinaviens svar på Ringenes Herre. Skal denne fortælling om de nordiske guder virkelig forsvinde sammen med den mytologi som den selv fortæller om eller kan den rejse sig på skærmen og blive en klassiker som Brødrende løvehjerte og ronja røverfatter er for de nu voksne børn som selv laver film idag?
Er det en dum tanke, og hvad gør at denne fortælling ikke er interessant for film skabere ? hvad synes du?
#2 lyspunkt 11 år siden
#3 The Insider 11 år siden
#4 davenport 11 år siden
#5 The Insider 11 år siden
#6 HelmerJ 11 år siden