Gravatar

#51 Batsy 16 år siden

#48, tja jeg er ny her men her er en ide måske er de så dumme og glemsomme at de glemmer deres adgangskode. Eller måske ville de skifte navn og så laver en ny profil det var bare min ide. jeg godt nok ny her men bigemaster666 er godt nok en meget underlig fyr!?. Hmm hvem skal jeg passe på Patriacrh.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#52 PredatorX 16 år siden

EPH333 (51) skrev:
#48, tja jeg er ny her men her er en ide måske er de så dumme og glemsomme at de glemmer deres adgangskode. Eller måske ville de skifte navn og så laver en ny profil det var bare min ide men jeg er ny her og bigemaster666 er godt nok en meget underlig fyr!?. Hmm hvem skal jeg passe på Patriacrh.

Jeg tror da at Patriarch passer på sig selv?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#53 Batsy 16 år siden

52# jeg mener hvem mere end Buzz og bigemaster666 og måske ham der Movie1000 er nogen der siger ligegyldige spams skal jeg passe på?.

Gravatar

#54 filmz-jonasgr 16 år siden

Nå nu er brugeren da blevet slettet. Nok er det "på papiret" yngre brugere, men jeg kender da mange på den alder som kan de mest basale grammatikregler.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#55 PredatorX 16 år siden

EPH333 (53) skrev:
52# jeg mener hvem mere end Buzz og bigemaster666 og måske ham der Movie1000 er nogen der siger ligegyldige spams skal jeg passe på?.

For det meste er det jeg siger også relativt ligegyldigt.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#56 Batsy 16 år siden

#55, haha syndes jeg nu ikke men nu siger du bare noget ligegyldigt. Ja hov jeg kender en der kan efterlignde James bond ?? Stik den lol han er da lam.

Gravatar

#57 BN 16 år siden

PredatorX (50) skrev:
Det ville jo ikke være sjovt, hvis man pludselig med sin egen profil begyndte at skrive som en 7-årig og stille dumme spørgsmål. Om det er sjovt med en anden profil er så et andet spørgsmål...

Tjah, man har jo kun det skæg man selv fjerner. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#58 Batsy 16 år siden

nå nu hvor bigemaster666 hat lavet denne tråd kan så ikke en admin slette den tråd så vi kan komme videre med andet. Eks snakke om Film nu hvor vi er på En film nyhehsite. Hey gad godt se om ham her Johan Albertschen ´virkelig er bruger her??. Men nice Rap han gjorde;)

Gravatar

#59 BN 16 år siden

#58:

Emner der handler om alt muligt andet end film, er faktisk tilladt - ja, ikke nok med det: Det vrimler med off topic tråde, hvor alt mellem himmel og jord diskuteres eller drøftes.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#60 Michael Andersen 16 år siden

#58 Velkommen tilbage, bigemaster666 aka. erlinggur666 ;)
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: