Gravatar

#1 filmz-bigemaster666 16 år siden

hey har lyst til at lige få nogle link hvor man kun diskuterde om mig syndes der var sådan en tagwall engang. Har i et link så giv det her pog giv alt hvad i har for hvor dum, sur jeg var dengang. Også dig Bony:)
I am better known as Erlinggur666
Gravatar

#2 Fable 16 år siden

Hvorfor er du så vanvittigt aktiv i forummet når du - stort set - ikke er i stand til at kommunikere?! Jeg forstår dig i hvert fald ikke.
Gravatar

#3 Patriarch 16 år siden

“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#4 filmz-bigemaster666 16 år siden

#3 tak for lort :), Fable du er ny her ja du forstår måske jeg keder mig i et sommerhus og det regner intet fjersynd og dvd kabel kun en langsom bærbar.
Gravatar

#5 filmz-bigemaster666 16 år siden

admin jeg fik mit link vær så venlig at slette denne Retardz.dk Tagwall
Gravatar

#6 MOVIE1000 16 år siden

#3 når det er det den hedder har ledt efter den i 3 år da mine skolekammerater foreslog den til mig men troede det staves med s. så ved jeg det:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7 davenport 16 år siden

Jeg anbefaler en dosis. Vælg selv af hvad..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8 filmz-bigemaster666 16 år siden

#7, har prøvet virker ikke jeg er fortabt. Måske skulle jeg gå til en muskelhund og få bidt mig ihjel?, ej for smertefuldt drukne mig ihjel ej for kedligt. Sprænge mig ihjel Nej for larmende jeg er godt nok kræsen....... nu har jeg det, se fjernsyn det var bedere!.
Gravatar

#9 BN 16 år siden

#8:

Hvad med at lade et NATO-fly bombe sommerhuset?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#10 PredatorX 16 år siden

Det ville være rart om man lærte at stave, og skrive bare sådan så en nogenlunde sammenhæng kom ud af det.

Min lillebror på 11 staver og skriver meget bedre end det der efterhånden bliver disket op med af visse brugere. Han kan også sætte komma.
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: