Værst af dem alle er dog Ikea-fan - jeg kan ikke lige huske tråden hvor han gik helt i selvsving, men tror der kom ti faste brugere (heriblandt jeg) op og toppes med ham... Davenport, du bør kunne huske ham?
Jeg synes at det er vigtigt at bemærke, at Erlingur666 og Center ikke er trolls.
Jeg vil nødigt udtale mig om hvad de så er, af frygt for at komme til, at udtale mig stødende om kromosomfejl og de frygtelige følger af flere generationers umådeholdende indavl - så det vil jeg gå i en stor bue uden om.
#96: "vigtigt at bemærke, at Erlingur666 og Center ikke er trolls"
Det tror jeg alle er med på ;-D
Rygtet vil vide, at d'herrer strides om en toppost hos www.dsn.dk (slap da helt af, for et grimt site, i øvrigt - men de sælger selvfølgelig heller ikke noget)
#91 dolphinfriendly 16 år siden
Nogen herinde der kan huske den tråd?
#92 bobber 16 år siden
Edit: En søgning på "troll" senere: Heureka!
#93 dolphinfriendly 16 år siden
Fantastisk underholdning. :)
#94 filmz-DocDoom 16 år siden
#95 aknot 16 år siden
#96 Lowkey 16 år siden
Jeg vil nødigt udtale mig om hvad de så er, af frygt for at komme til, at udtale mig stødende om kromosomfejl og de frygtelige følger af flere generationers umådeholdende indavl - så det vil jeg gå i en stor bue uden om.
#97 evermind 16 år siden
Hehe! :P
#98 filmz-DocDoom 16 år siden
Det tror jeg alle er med på ;-D
Rygtet vil vide, at d'herrer strides om en toppost hos www.dsn.dk (slap da helt af, for et grimt site, i øvrigt - men de sælger selvfølgelig heller ikke noget)
#99 aknot 16 år siden
#98 jep
#100 Slettet Bruger [171085154] 16 år siden
Indlæg 79 i denne tråd er det bedste indlæg, som jeg set på nettet overhovedet:o)