Gravatar

#101 dolphinfriendly 16 år siden

#100 Tak. :)

Gravatar

#102 filmz-DocDoom 16 år siden

#101: Hej Nicki, super indlæg, Nicki! Vi tales, Nicki! :-D
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#103 dolphinfriendly 16 år siden

Doctor Doom, din slet skjulte taktik med at benytte mit navn så overdrevent har haft den ønskede effekt. Det er gået op for mig hvor irriterende det må være for jer alle sammen. Jeg har fået mig en gevaldig lærestreg, og jeg lover aldrig at gøre det igen.

;)

Gravatar

#104 filmz-Le Samouraï 16 år siden

Hvad skete der egentlig med Ikea-fan? Blev han bannet eller bare indlagt igen?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#105 filmz-DocDoom 16 år siden

#103: Hehe, du kunne ikke fuldende joken med at bruge mit rigtige navn, for jeg har det ikke liggende i min profil ;-)

#104: Ja, og min gennemlæsning af de gamle tråde fik mig også til at savne andre gamle brugere, ikke mindst Filmz's mest underlige bruger Nakalay. Han er også takket af for længst.

Han gjorde sig bl.a. gældende i den såkaldte negerpilot-debat (#7 og frem)
Gravatar

#106 Bobby Singer 16 år siden

Hahaha, ham Nakalay er fandme grineren :D
Idjit
Gravatar

#107 filmz-DocDoom 16 år siden

Ja, han er helt væk. Negerpiloter, haha! LOL :-D
Gravatar

#108 filmz-Le Samouraï 16 år siden

LOL, det er fandenme sjovt.

Kan se, at det er fem måneder siden, Nakalay har postet noget. Gad vide, hvor han er forsvundet hen? Mon han gør karriere som klinikassistent i Uganda?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#109 chandler75 16 år siden

Var der ikke noget med, at Nakalay havde en længerevarende flirt kørende på forummet med en (formentlig) kvindelig bruger i forummets første spæde dage?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#110 maniac 16 år siden

Ja, var det ikke Asta han havde et eller andet kørende med?

http://filmz.dk/forum/item/5227/#17

Skriv ny kommentar: