Doctor Doom, din slet skjulte taktik med at benytte mit navn så overdrevent har haft den ønskede effekt. Det er gået op for mig hvor irriterende det må være for jer alle sammen. Jeg har fået mig en gevaldig lærestreg, og jeg lover aldrig at gøre det igen.
#103: Hehe, du kunne ikke fuldende joken med at bruge mit rigtige navn, for jeg har det ikke liggende i min profil ;-)
#104: Ja, og min gennemlæsning af de gamle tråde fik mig også til at savne andre gamle brugere, ikke mindst Filmz's mest underlige bruger Nakalay. Han er også takket af for længst.
Han gjorde sig bl.a. gældende i den såkaldte negerpilot-debat (#7 og frem)
Kan se, at det er fem måneder siden, Nakalay har postet noget. Gad vide, hvor han er forsvundet hen? Mon han gør karriere som klinikassistent i Uganda?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Var der ikke noget med, at Nakalay havde en længerevarende flirt kørende på forummet med en (formentlig) kvindelig bruger i forummets første spæde dage?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#101 dolphinfriendly 16 år siden
#102 filmz-DocDoom 16 år siden
#103 dolphinfriendly 16 år siden
;)
#104 filmz-Le Samouraï 16 år siden
#105 filmz-DocDoom 16 år siden
#104: Ja, og min gennemlæsning af de gamle tråde fik mig også til at savne andre gamle brugere, ikke mindst Filmz's mest underlige bruger Nakalay. Han er også takket af for længst.
Han gjorde sig bl.a. gældende i den såkaldte negerpilot-debat (#7 og frem)
#106 Bobby Singer 16 år siden
#107 filmz-DocDoom 16 år siden
#108 filmz-Le Samouraï 16 år siden
Kan se, at det er fem måneder siden, Nakalay har postet noget. Gad vide, hvor han er forsvundet hen? Mon han gør karriere som klinikassistent i Uganda?
#109 chandler75 16 år siden
#110 maniac 16 år siden
http://filmz.dk/forum/item/5227/#17