Gravatar

#111 aknot 16 år siden

Jeg syntes vi mangler at nævne Narniabæver og hans kort og præcise anmeldelser i denne tråd, altid en fornøjelse at læse.

Han må klart være den person på filmz der har set flest tegnefilm og ratet dem højest ;)

link
link
link
link
Gravatar

#112 Bony 16 år siden

Den her tråd er helt fantastisk. Føles som at sidde og se et jubilæumsafsnit af ens yndlingsserie. Sådan et jubilæumsafsnit hvor de viser klip fra de sjoveste episoder og lignende, fra hele serien. Det er i grunden skide hyggeligt det her. :D

Godt tilbagelænet i sin yndlings lænestol. Sneen dalende ned uden for vinduet. De gamle ben-basser op på fodskamlen og tæppet godt rundt om fusserne. Så ellers et par skumfiduser i den varme kakao og så læne sig godt tilbage i rigtig godt selskab. :P
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#113 filmz-DocDoom 16 år siden

#111: LOL - det er først nu jeg finder ud af, at Narniabæver er en 35-årig MAND! Jeg har hele tiden - no shit - troet at det var en ca. 13-årig pige. HTF vælger en mand dét brugernavn? LOL!
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#114 filmz-DocDoom 16 år siden

Vi har stadig ikke fået svar på, hvem Erlingur667, som startede denne tråd, er? Syret...
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#115 Michael Andersen 16 år siden

Husk at lytte til linket i #84 imens I læser her - det er temaet fra filmen "Troll", så det passer meget godt til denne mærkelige tråd ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#116 evermind 16 år siden

Rygtet vil vide, at han valgte at forfølge en karriere som forsanger for "Nakalay og Negerpiloterne". :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#117 filmz-bullettooth 16 år siden

#117 LOL

Ja det er sku den mest sorte tråd i har præsteret herinde til dato......

jeg vil grave i arkiverne og se om der kan findes et par guldkorn frem...
--------- for rent ---------
Gravatar

#118 e-male 16 år siden

Jeg synes nu det er meget svært, hvis ikke umuligt at slå "Verbal forulempet dværg"-tråden i den kategori.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#119 Spanner 16 år siden

Link or it didn't happen
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#120 e-male 16 år siden

Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."

Skriv ny kommentar: