Den her tråd er helt fantastisk. Føles som at sidde og se et jubilæumsafsnit af ens yndlingsserie. Sådan et jubilæumsafsnit hvor de viser klip fra de sjoveste episoder og lignende, fra hele serien. Det er i grunden skide hyggeligt det her. :D
Godt tilbagelænet i sin yndlings lænestol. Sneen dalende ned uden for vinduet. De gamle ben-basser op på fodskamlen og tæppet godt rundt om fusserne. Så ellers et par skumfiduser i den varme kakao og så læne sig godt tilbage i rigtig godt selskab. :P
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#111: LOL - det er først nu jeg finder ud af, at Narniabæver er en 35-årig MAND! Jeg har hele tiden - no shit - troet at det var en ca. 13-årig pige. HTF vælger en mand dét brugernavn? LOL!
#111 aknot 16 år siden
Han må klart være den person på filmz der har set flest tegnefilm og ratet dem højest ;)
link
link
link
link
#112 Bony 16 år siden
Godt tilbagelænet i sin yndlings lænestol. Sneen dalende ned uden for vinduet. De gamle ben-basser op på fodskamlen og tæppet godt rundt om fusserne. Så ellers et par skumfiduser i den varme kakao og så læne sig godt tilbage i rigtig godt selskab. :P
#113 filmz-DocDoom 16 år siden
#114 filmz-DocDoom 16 år siden
#115 Michael Andersen 16 år siden
#116 evermind 16 år siden
Rygtet vil vide, at han valgte at forfølge en karriere som forsanger for "Nakalay og Negerpiloterne". :)
#117 filmz-bullettooth 16 år siden
Ja det er sku den mest sorte tråd i har præsteret herinde til dato......
jeg vil grave i arkiverne og se om der kan findes et par guldkorn frem...
#118 e-male 16 år siden
Jeg synes nu det er meget svært, hvis ikke umuligt at slå "Verbal forulempet dværg"-tråden i den kategori.
#119 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#120 e-male 16 år siden