Gravatar

#131 evermind 16 år siden

#113+130
Narniabæver har på et tidspunkt selv forklaret, at han er infantil autist. Jeg skriver ikke dette for at hænge ham ud, men det kan muligvis kaste en del lys over sagen. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#132 filmz-DocDoom 16 år siden

#131: "han er infantil autist"

Jaja, men hvem er ikke det i større eller mindre grad? Jeg ved, at JEG er!
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#133 Lowkey 16 år siden

"How many of us can honestly say, that at one time or another he hasn't felt sexually attracted to mice?
I know I have.
I mean, most normal adolescents go through a stage of squeaking two or three times a day. Some youngsters on the other hand, are attracted to it by its very illegality. It's like murder - make a thing illegal and it acquires a mystique.

Look at arson - I mean, how many of us can honestly say, that we have never set fire to a large publice building?
I know I have."
The Amazing Kargol (and Janet)
Consultant psychiatrist and conjurer
Daisy, Daisy...
Gravatar

#134 aknot 16 år siden

Autist eller ej. Narniabæver´s anmeldelser er hyggelige læsning og kan altid få et smil frem hos mig, selv om det nok ikke er hans hensigt.

Det samme gælder for erlingur666, center & co.

So guys keep up the good work!

Gravatar

#135 filmz-DocDoom 16 år siden

#133: Det var dér jeg havde den fra :-)

Get it out in the open!

And now to something completely different: A man with three noses... - ... Two noses?
Gravatar

#136 Bony 16 år siden

#131 - Ja, det kan jeg godt huske. Det var i Davenports "Hvad fejler du tråd?".. Hehe, endnu engang hvor det er Davenport der står bag sådan en (interessant) tråd. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#137 filmz-bullettooth 16 år siden

Ja man kunne fristes til at tro at den gæve baconsvingende, dværgelskende øldrikkende filmfan stod bag aliaset erlingur667...hmmmm!

bortset fra det så syntes jeg det taler lidt til the real erlingurs fordel at an kun er 12 år gammel, det er jo trods alt begrænset hvor meget vid og staveteknik man rummer i den alder..... hvis altså han er for real! må ærligt indrømme har jeg har svært ved at tro at hans 5år gammle søster skulle have fantasi nok til at finde på navnet jeangrey...men men, vi må leve med tvivlen...sjovt er det jo alligevel.

Apropos "sort", og offtopic...de sorte spejderes indslag, og disekering af interwievet med Lykke May var sku klasse i dagens udsendelse....jeg var ved at køre galt af grin flere gange....
--------- for rent ---------
Gravatar

#138 filmz-DocDoom 16 år siden

Den nye Erlingur666 har den sjoveste profil på Filmz:

http://www.filmz.dk/user/details/29154/

jeg er tolv år jeg bor på en bondegård
har en lille søster to katte en hund
oge hest og elsker transformres og batman

Dass ist Weltklasse! 8-D
Gravatar

#139 gi-jones 16 år siden

#137: Jeg hørte det oprindelige interview i Godmorgen P3 og morede mig helt vildt over hvor dum hun lød. Sad rent faktisk og tænkte at det var en skam at Spejderne ikke kunne tage pis på det, når det nu var deres egen kanal. Det kunne de så godt :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#140 aknot 16 år siden

Jeg hørte også interviewet. hun lød godt nok ikke som om hun var ret meget klogere end en pose popcorn, men pyt, sjovt var det.

Skriv ny kommentar: