Har været AFK de seneste dage, men den her tråd er da for vild. Jeg er helt enig i betragtningen om at det er lidt greatest hits-agtigt ;D Især den tråd med Ikea-fan kan jeg huske. Har lige læst den igen, og er helt forbløffet over hvor nuanceret jeg har brugt sproget... Jeg fik også en advarsel for den, men den er taget mere eller mindre med vilje. Jeg skulle ud med det.
Jeg savner også Nakalay. Han læser vidst stadig med, men deltager ikke, såvidt jeg kunne forstå på ham sidst han skrev. (Det var iøvrigt med Asta, den der "flirt" kørte, og det hele drejede sig om, hvem der lagde sit billede op først. Ingen vandt!)
Jeg har iøvrigt rettet min profilbeskrivelse af mig selv, for at honorere denne tråd.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
En god tråd, der kørte i foråret, var "Forpulede Genbo"-tråden, der indebar den herligste infight mellem PredatorX og honodelloce. Davenport måtte ud og poppe popcorn, inden han satte sig til rette ved ring side.
Den indebar fantastiske battle-sætninger som:
klovn. På en skala fra 1 til 14,5 vil jeg gerne give dig 14,5 i idioti. tåbelig. dumme. fuck du er da for dum. Du er godt nok en tumpe. din fucking mongol. du jo prøve at klappe mig på skulderen Så kan du jo se hvad der sker. mindreværdskompleks? Måske kompensation for noget andet, du ville ønske var lidt større? dit flotte indlæg er simpelthen så tåbeligt. kilde dine testikler. træne en hvalp til at gå med halsbånd. så er nogle flækkede tænder en garanti. Advarslen fik du. Du gav mig kun lort. Og det har sin pris. Og jeg vil hellere end gerne lære dig den. Kan du også selv stå op og tisse.
Ha ha :D Det var infight der ville noget! Personligt ville jeg ikke lægge mig ud med PredX!! www.thecleansing.net says it all :D Han spiser døde børn til morgenmad! (Jeg drikker min morgenmad i dag. En julius-julebryg fra de 5 gårde, der smager af dårlig ånde..)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#141 davenport 16 år siden
Især den tråd med Ikea-fan kan jeg huske. Har lige læst den igen, og er helt forbløffet over hvor nuanceret jeg har brugt sproget... Jeg fik også en advarsel for den, men den er taget mere eller mindre med vilje. Jeg skulle ud med det.
Jeg savner også Nakalay. Han læser vidst stadig med, men deltager ikke, såvidt jeg kunne forstå på ham sidst han skrev.
(Det var iøvrigt med Asta, den der "flirt" kørte, og det hele drejede sig om, hvem der lagde sit billede op først. Ingen vandt!)
Jeg har iøvrigt rettet min profilbeskrivelse af mig selv, for at honorere denne tråd.
#142 rockysds 16 år siden
#143 davenport 16 år siden
#144 Bony 16 år siden
#145 davenport 16 år siden
#146 filmz-DocDoom 16 år siden
Den indebar fantastiske battle-sætninger som:
Den slutter med en admin. advarsel til begge :-)
http://www.filmz.dk/forum/item/26229/#
#147 elwood 16 år siden
Fantastisk Kommentar 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#148 davenport 16 år siden
Det var infight der ville noget!
Personligt ville jeg ikke lægge mig ud med PredX!!
www.thecleansing.net says it all :D
Han spiser døde børn til morgenmad!
(Jeg drikker min morgenmad i dag. En julius-julebryg fra de 5 gårde, der smager af dårlig ånde..)
#149 HonoDelLoce 16 år siden
Jeg vil gerne lige have en statistik på hvor mange af de kommentarer i din quote der som PredatorX skrev ;)
Det var ellers en helt rar dag og pisse skægt at være med i :)
Jeg eeeeeeeeeeeelsker bare at blive fysisk truet på internet-debat-sider ;)
But let the past be past and the future be unseen ;)
#150 filmz-DocDoom 16 år siden