Le Samouraï, ved du om man kan få en plakat fra "Man Bites Dog". Noget ala coveret på Criterion. pænt, og rent, og uden for mange quotes. Synes kun jeg kan finde nogen med tekst ud over det hele. Den skal selvfølgelig også være til at betale :)
Davenport: Jeg forstår ærligt talt heller ikke, at du gider hidse dig op over dét.
Men af andre grunde end Le Samurai:
Jeg har sgu også stemt DF tre gange (dog ikke denne gang), og hver gang man møder en mashocist (radikal), så tuder de om, at man er racist.
Fuck hvad de mener. Jeg synes det radikale er nogle tegninger, der slet ikke fatter, hvad der sker. Men jeg kan ikke gøre noget ved det, andet end selv at stemme efter min overbevisning.
Derfor må jeg også sige - snup en kiks - og bliv ved at stemme på den blå lejr! :-)
Men skal vi ikke henvise yderligere dialog herom til:
Helt ærligt drenge. Det her så lige ud til at blive den fede tråd. Politik hører til i de dertil indrettede diskussioner. Når det breder sig på den her måde og bliver personligt er det starten på noget rigtigt skidt. Hele fidusen i at diskutere politik er at vise respekt for hinandens synspunkter.
Btw. så modsiger jeg ikke nogen. Har personligt helt droppet at følge de politiske diskussioner på det seneste da det har en tendens til at bringe mig på kant med folk herinde , som jeg i øvrigt godt kan li'. Jeg taler blot for at holde den venskabelige tone.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#46: Du misforstod mig, jeg mente ikke, at du modsagde mig. Jeg ville blot sikre mig, at du havde lagt mærke til, at jeg var enig med dig :-)
#47: Jeg vidste slet ikke, at den VAR i 3D. Hvilket leder mig hen på et nyt spm.:
Er der nogen der ved, hvorfor 3D-bio-mediet gik i sig selv? Det var da noget af det fedeste jeg nogensine har set. Jeg husker bl.a. at jeg så Jaws 3 i 3D, og en eller anden Sci-fi, hvis titel jeg har glemt. Og så er der den fantastiske kombi teater / 3D-film "Terminator - Battle acroos time" fra Universal Studios.
Mit spørgsmål er som sagt: [b]Hvorfor er 3D aldrig slået i gennem i bio? Jeg er klar over, at det kræver specielle optagelser og specielt fremvisningsudstyr, men hvis det var slået igennem, så var det jo standard.
# yes væk fra politik og tilbage til det mere seriøse, center og erlingur666 indlæg, de kan til en hver tid redde en halv trist aften.
Hvor mange erlingur findes der?
Der er gode gamle erlingur666 som blev til jeangray55, som genopstod som Erlingur666, som også går under synonymet erlingur667 (se første indlæg i denne tråd) hmmm... han spreder sig.
Edit: 3D er også rocker dyrt at producere, der skal flere kamera på for at lave 3D effekten. Ved ikke om det er grunden men mit bud på en.
#48, måske fordi det bare ikke er fedt at sidde med nogle åndssvage briller på, og det fungerer sjældent efter hensigten. Men teknologien skulle være blevet langt mere "raffineret", og i følge flere af anmeldelserne af filmen, så sparken den for alvor i 3D. Den får vist premiere i 1000 biografer i netop 3D i USA, men herhjemme ser det ud til, vi må nøjes med 2D. Suk.
#41 Bates 16 år siden
Le Samouraï, ved du om man kan få en plakat fra "Man Bites Dog". Noget ala coveret på Criterion. pænt, og rent, og uden for mange quotes. Synes kun jeg kan finde nogen med tekst ud over det hele. Den skal selvfølgelig også være til at betale :)
#42 Bohemian 16 år siden
Kan nemlig ikke se hvordan den skal kunne leve op til den med Christopher Lambert :S
#43 filmz-DocDoom 16 år siden
Men af andre grunde end Le Samurai:
Jeg har sgu også stemt DF tre gange (dog ikke denne gang), og hver gang man møder en mashocist (radikal), så tuder de om, at man er racist.
Fuck hvad de mener. Jeg synes det radikale er nogle tegninger, der slet ikke fatter, hvad der sker. Men jeg kan ikke gøre noget ved det, andet end selv at stemme efter min overbevisning.
Derfor må jeg også sige - snup en kiks - og bliv ved at stemme på den blå lejr! :-)
Men skal vi ikke henvise yderligere dialog herom til:
http://www.filmz.dk/forum/item/29038/#first
Og hvis det bliver stygt:
http://www.filmz.dk/forum/item/26665/#
http://www.filmz.dk/forum/item/28887/#
#44 gi-jones 16 år siden
Og for så at holde stemningen:
center strikes back
#45 filmz-DocDoom 16 år siden
Dit link henviser til et sted to indlæg for langt fremme i tråden. Det skulle ha' været http://www.filmz.dk/forum/item/29156/#8 :-)
Han er jo Chefen! :-)
En anden klassiker: http://www.filmz.dk/forum/item/28756/#3 og en håndfuld indlæg frem...
#46 gi-jones 16 år siden
Btw. så modsiger jeg ikke nogen. Har personligt helt droppet at følge de politiske diskussioner på det seneste da det har en tendens til at bringe mig på kant med folk herinde , som jeg i øvrigt godt kan li'. Jeg taler blot for at holde den venskabelige tone.
#47 The Insider 16 år siden
#48 filmz-DocDoom 16 år siden
#47: Jeg vidste slet ikke, at den VAR i 3D. Hvilket leder mig hen på et nyt spm.:
Er der nogen der ved, hvorfor 3D-bio-mediet gik i sig selv? Det var da noget af det fedeste jeg nogensine har set. Jeg husker bl.a. at jeg så Jaws 3 i 3D, og en eller anden Sci-fi, hvis titel jeg har glemt. Og så er der den fantastiske kombi teater / 3D-film "Terminator - Battle acroos time" fra Universal Studios.
Mit spørgsmål er som sagt: [b]Hvorfor er 3D aldrig slået i gennem i bio? Jeg er klar over, at det kræver specielle optagelser og specielt fremvisningsudstyr, men hvis det var slået igennem, så var det jo standard.
#49 aknot 16 år siden
Hvor mange erlingur findes der?
Der er gode gamle erlingur666 som blev til jeangray55, som genopstod som Erlingur666, som også går under synonymet erlingur667 (se første indlæg i denne tråd) hmmm... han spreder sig.
Edit: 3D er også rocker dyrt at producere, der skal flere kamera på for at lave 3D effekten. Ved ikke om det er grunden men mit bud på en.
#50 The Insider 16 år siden